הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הכתר" נותנת הצצה ראשונה לדמויות החדשות של עונה 4
הנסיכה דיאנה ומרגרט תאצ'ר יופיעו לראשונה בסדרה המצליחה של נטפליקס. אחרי שזכינו לגלות את הליהוקים הנהדרים, עכשיו פלטפורמת הסטרימינג גם פרסמה תמונות חדשות שבהן אפשר לראות את הדמויות ההיסטוריות

נטפליקס מעלה הילוך בעבודה על העונה הרביעית של "הכתר" עם מבט ראשון של הדמויות שיופיעו לראשונה בסדרה- הנסיכה דיאנה ומרגרט תאצ'ר. השחקנית אמה קורין מגלמת את דמותה של דיאנה ספנסר, והשחקנית גיליאן אנדרסון שמוכרת בין השאר בשל תפקידה בסדרה "תיקים באפלה", מגלמת את דמותה של ראש ממשלת בריטניה מרגרט תאצ'ר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

גיליאן תיארה את מערכת היחסים על המסך בין תאצ'ר למלכה אליזבת השנייה ב- "מסובכת והיא הייתה מסובכת בחיים האמיתיים. הן במערכת יחסים מתוך הכרח ותאצ'ר בהחלט אהדה את המלוכה, אבל היא רצתה שהמלוכה תישאר בתפקיד שלה מבלי להתערב. הן מאוד דומות ומאוד שונות באותו זמן. הן באותו הגיל ויש להן את אותן ההגבלות במידה מסוימת. ועדיין, הדרך שבה הן מתנהלות היא מאוד מאוד שונה."

 

 

העונה הרביעית של "הכתר" תעלה ב- 15 בנובמבר, בנטפליקס. העונה מתחילה בכך שהמלכה אליזבת השנייה, אותה משחקת אוליביה קולמן, ומשפחתה מוצאים את עצמם עסוקים במציאת כלה מתאימה לנסיך צ'ארלס שהוא גם בן 30 ועדיין לא נשוי. ראו את התמונות החדשות:

 

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE