הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צעד נוסף לעבר החזרה לשגרה בקליפורניה: אור ירוק לפתיחת גני השעשועים
מחלקת בריאות הציבור הודיעה כי תאפשר לרשויות המקומיות לפתוח את מתקני המשחקים מחדש, ללא קשר לתחלואת הקורונה, אך ההחלטה הסופית תישאר בידן. חובת חבישת המסכות תישאר בתוקף עבור בני שנתיים ומעלה, ולהורים מומלץ שלא לשהות במקום יותר מחצי שעה

הרשויות בקליפורניה הודיעו על ביטול איסור השהות בגני השעשועים ברחבי המדינה, כשישה חודשים לאחר שהורו לסגור אותם בשל החשש שיהפכו למוקדי הידבקות בקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גן שעשועים בלוס אנג'לס (צילום: Getty Images)

 

בהודעת מחלקת הבריאות של קליפורניה הוסבר כי ניתן לפתוח את כלל גני השעשועים, גם במחוזות שבהם קיימות מגבלות (למשל, לוס אנג'לס). עם זאת, חשוב להבהיר כי בהתאם לחוק, לרשויות המקומיות יש את האפשרות להורות על סגירתם, ובמקרים כאלה ההנחיה המחמירה ביותר היא זו שתקפה.

בנוסף, ראוי לציין כי ההנחיה רלוונטית אך ורק לגני שעשועים במקומות פתוחים, כך שמשחקיות ובתי עסק דומים יישארו סגורים לעת עתה (מלבד במחוזות שבהם הרשויות מאפשרות זאת, בהתאם לתחלואת הקורונה בשטחן).

כלל הנוכחים בגני השעשועים יידרשו לחבוש מסכות (ילדים מתחת לגיל שנתיים אינם מחויבים לעשות זאת) ועליהם לשמור על ריחוק חברתי. להורים מומלץ להגביל את השהות במקום לעד חצי שעה, כאשר ישנן משפחות נוספות במקום, ואף הוסבר כי אין לאכול או לשתות במקום (אם כי לא ברור כיצד ההנחיה תזכה לאכיפה).

פרטים נוספים על ההנחיות ניתן למצוא באתר מחלקת בריאות הציבור כאן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE