הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לא נהסס להשעות סטודנטים שמפרים את ההנחיות": כאלף צעירים פוזרו ממסיבה בפלורידה
על אף שבמדינה מאפשרים לברים ומסעדות להיפתח ללא מגבלות, באוניברסיטת פלורידה סטייט הוחלט על החמרת הנהלים לאחר ש-1,500 סטודנטים אובחנו כנשאי הנגיף. במשטרה סיפרו כי מעבר לסכנה הבריאותית, מאות רכבים חנו בסמוך וחסמו כבישים מרכזיים בעיר

תופעת 'מסיבות הקורונה' ברחבי ארצות הברית נמשכת, והפעם היא התרחשה בבירת פלורידה, טלהאסי. למעלה מאלף סטודנטים נדרשו להתפזר מהמסיבה, שהתקיימה בסמוך לאוניברסיטת פלורידה סטייט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

בהודעת משטרת טלהאסי הוסבר כי מעבר ל-1,000 הצעירים שנכחו במקום, כ-700 רכבים חסמו מספר כבישים מרכזיים בעיר.

כאמור, סוגיית המסיבות הביתיות אינה חדשה, אך נדמה שקיומן בסמוך לאוניברסיטה מקוממת עוד יותר, שכן מתחילת אוגוסט אובחנו למעלה מ-1,500 נשאי נגיף הקורונה בקרב הסטודנטים ב-FSU.

 

 

התופעה הפכה לשכיחה ביותר, בייחוד בעיירות הקולג' הרבות בארצות הברית. אך זו לא הפעם הראשונה שבה סטודנטים ב-FSU מעורבים באירועים המוניים מסוג זה, ורק לפני כעשרה ימים שלח נשיא האוניברסיטה מכתב בהול לסטודנטים, בו איים להעניש את המשתתפים:

"סטודנטים שמארגנים או משתתפים במסיבות ביתיות או אירועים המוניים דומים מסכנים את תושבי העיר, ועל כן הם ייענשו בחומרה, לרבות בהשעייה מהלימודים", הוא כתב והמשיך, "משטרת האוניברסיטה, המשטרה המקומית ומשרד השריף במחוז לאון משתפים פעולה ועורכים סיורים בברים, מסעדות ואפילו בבתי המגורים שמחוץ לקמפוס, כדי לאתר סטודנטים שאינם פועלים לפי ההנחיות, הן של ה-CDC והן של המוסד הלימודי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE