הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גייס כספים להקמת סניף של Black Lives Matter - והשתמש בכסף לקניית חליפות מעצבים ואקדחים
לא לזה קוראים צדק חברתי. מייג'ור פייג' בן ה-32 הצליח לגייס קרוב לחצי מיליון דולרים בעמוד הפייסבוק של תנועת BLM באטלנטה, אך את הכסף הוא בחר להוציא על ביגוד יוקרה, אביזרי בידור, ואפילו בית חדש

מייסד מטה של "Black Lives Matter" נעצר לאחר שהשתמש ב-200,000 דולר שניתנו לארגונו עבור מימון חליפות ואקדחים, כך מסרו הרשויות הפדרליות.

מייג'ור פייג בן ה-32, שבעבר נקרא טיירי קונירס-פייג', נעצר ביום שישי לאחר פשיטה בביתו בטולדו, אוהיו, כך לפי הלשכה הפדרלית לחקירות באשמה כי 'ניהל עמודי מדיה חברתית עבור ארגון המכונה 'Black Lives Matter של אטלנטה' ולקח את הכסף עבור עצמו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סכומי הכסף בחשבון הבנק של הארגון מעולם לא הגיעו ל-5,000 דולר עד הקיץ הקרוב, אך לאחר גל ההפגנות בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד במאי, החשבון החל להתנפח.

מיוני עד אוגוסט קיבלה קבוצת הפייסבוק של פייג' יותר מ-465,000 דולרים שהועברו לחשבון המופעל על ידו.

ה-FBI הודיע ​​כי אינו מסוגל לזהות הוצאות הקשורות למאמצים חברתיים או גזעיים, במקום זאת, כרטיסי חיוב המקושרים לחשבון ביצעו רכישות שכללו אוכל, חליפות מחויטות, אביזרים ובידור ואפילו אקדח ושני רובים, אמרו הרשויות.

ה-FBI מסר כי בין הרכישות המשמעותיות ביותר היה בית בטולדו ומגרש סמוך תמורת 112,000 דולר.

ברשתות החברתיות פייג 'התגאה במה שנראה כביגוד חדש, חדרי מלון ושטחי משרדים באטלנטה.

פייג 'הופיע בבית המשפט ביום שישי, הוא שוחרר בערות של 10,000 דולר, אך נאסר עליו להשתמש בפייסבוק או בכל פלטפורמת גיוס כספים או לפתוח קווי אשראי או חשבונות בנק ללא אישור.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE