הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האובססיה החדשה של נורת' ווסט ממש מטרידה את קים קרדשיאן
כל הורה יודע שלילדים יש המון שיגעונות חולפים ורצונות משונים. אבל הבקשה החדשה של בתה של כוכבת הריאליטי הביאה את קים למעשה נואש שבסוף פעל כנגדה

קים קרדשיאן מאוד לא מרוצה מהשיגעון הנוכחי של נורת' ווסט בת ה- 7. בפרק החדש של "משפחת קרדשיאן" היא מסבירה לאחותה קלואי קרדשיאן, שהפחד הכי גדול שלה הפך להיות האובססיה החדשה של בתה הבכורה: עכבישים. והיא אפילו יודעת איזה עכביש היא רוצה- טרנטולה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"איכשהו נורת' עבדה עלי כדי ללכת לחנות חיות הזאת שנמצאת ליד הבית ספר שלה," מספרת קים במבט מזועזע." "אני ניגשת לגברת קודם, ואני אומרת לה, 'תקשיבי, אני אשלם לך 100 דולר. פשוט תגידי שהם רעים לילדים, חיות מחמד לא טובות, הם נושכים את כולם, תגידי מה שצריך. אני אשלם לך.'"

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No pet spiders in this household �‍♀️ A new #KUWTK is Thursday at 8|7c on E!

A post shared by Kardashians on E! (@kuwtk) on

 

ההצעה של קים למרבה הצער לא עבדה כלל, משום שהעובדת בחנות חיות עשתה בדיוק את ההפך ממה שהכוכבת רצתה לשלם לה לעשות. היא סיפר לאם ולבת על איך שהטרנטולות הן "חיית מחמד נהדרת" ואפילו עודדה את נורת' להחזיק אחת.

לקרדשיאן יש "מערכת יחסים די מזעזעת עם עכבישים." כך היא מצהירה על עצמה. כבר בעונה הראשונה של סדרת הריאליטי האייקונית, קריס ג'נר אומרת ברוגע לקים שיש עליה עכביש והתגובה של בעלת המותג SKIMS הייתה לפרוץ בבכי היסטרי.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

What has too many legs, loves to make webs, and scares the sh-- out of @kimkardashian? Find out Thursday on a new #KUWTK

A post shared by Kardashians on E! (@kuwtk) on

 

קים מדגישה בפני קלואי שעל אף שנורת' אמרה "כבר מספר פעמים" שהיא רוצה עכביש בתור חיית מחמד, זה "לגמרי לא עומד לקרות." קלואי אומרת לאחותה שהיא צריכה להתגבר על הפחד שלה, אז בתמורה קים מזכירה לה את הפחד הנוראי שיש לה מלוויתנים. "תפסיקי! מי לעזאזל בכלל ייגש ללוויתן ענק?" משיבה קלואי.

 

 

אבל בתור אחות טובה, היא מתחילה לחשוב איך היא יכולה לעזור לקים ולנורת' להגיע להסכמה. "לנורת' תמיד הייתה אובססיה עם עכבישים. אנחנו לא יודעים למה," אומרת קלואי. "זה פשוט- זה כל כך אירוני בגלל שקימברלי כל כך מפחדת מהם. נורת' נוגעת בעכבישים, נורת' תופסת עכבישים ואני חושבת שהיא רוצה לחלוק את האהבה של לעכבישים עם אמא שלה."

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE