הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם קמילה קביו ושון מנדז עדיין ביחד?
נראה שעבר לא מעט זמן מעט שקיבלנו עדכון על הסטטוס של מערכת היחסים של שני הזמרים האלה. אז האם הם עדיין יוצאים? נראה לנו שקמילה סיפקה לנו התשובה ברורה למדי

שמועות על פרידה בין קמילה קביו ושון מנדז כבר הספיקו להרים את ראשן במדיה החברתית. אבל קמילה שמה להן סוף בעזרת הפוסט החדש שלה באינסטגרם. היא העלתה סרטון של החבר לכבוד צאת האלבום החדש שלו. מעריצים העלו השערות לגבי שמו החדש של האלבום בעקבות מספר ציוצים שהעלה הזמר, וקביו אישרה אותן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"העולם יכול להיעזר בקצת קסם, יופי, ופלא תמיד, אבל במיוחד עכשיו," כך פתחה קמילה את תיאור הפוסט. "שון מנדז איזו מתנה מדהימה לעולם. הוא יצר את האלבום הזה עם כל פיסה קטנה מנשמתו, הרוח שלו, והתמצית שלו עם הכוונות הכי טהורות. אהובי, אני כל כך גאה בבן אדם שאתה ואני שמחה שאנשים יראו וישמעו את הלב שלך." שון מיהר להגיב לפוסט המתוק של בת הזוג שלו והגיב עם מספר אימוג'יז בצורת לב.

 

 

האינטראקציה הזו מהווה חדשות מאוד טובות למעריצים של הזוג שחשדו שהשניים נפרדו. קמילה ושון התחילו לצאת בקיץ של 2019, לאחר חברות ארוכה של שנים רבות. אמנם זוג הזמרים לא מתביישים להביע חיבה בפומבי, אבל בזמן האחרון הם לא כל כך נצפו יחד. הפעם האחרונה שבה הזוג צולם יחד הייתה בסוף מאי של השנה, כשהם הגיעו למחאת BLM במיאמי. אך למען האמת יש לכך סיבה ממש טובה.

 

 

קמילה נמצאת כרגע באנגליה לצורך צילומי הסרט המוזיקלי החדש שבו היא משתתפת, "סינדרלה". שון לעומת זאת עובד על מוזיקה חדשה הרחק ממנה, בלוס אנג'לס. קביו הצטלמה לאחרונה יחד עם במאית הסרט קיי קאנון והשחקנית שמופיעה לצידה בסרט, איידינה מייזל. "חוגג את הזמן שנשאר לי בצילומים עם סינדרלה (קמילה קביו) והאמא הלא כל כך מרושעת שלה, (איידינה מייזל) [אין רשעים בסרט הזה]," כך כתבה קאנון. הסרט עתיד לצאת ב- 5 בפברואר, 2021.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE