הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“כאב עצום": כריסי טיגן וג'ון לג'נד מתאבלים על אובדן התינוק שלהם
הדוגמנית שהייתה בהריון עם ילד שלישי יחד עם בעלה המוזיקאי, ג'ון לג'נד, הודיעה בצער רב על כך שאיבדה את התינוק שנשאה ברחמה בשל סיבוכים. האובדן מגיע מספר ימים לאחר שאושפזה בבית החולים בשל דימום

כריסי טיגן וג'ון לג'נד שיתפו באינסטגרם את ההפלה הטבעית שעברה הדוגמנית חודש בלבד לאחר שהודיעו על ההריון. לזוג יש שני ילדים- לונה סימון בת ה-4, ומיילס תאודור בן השנתיים. הם חשפו שהסיבה להפלה הייתה דימום שהרופאים לא הצליחו לעצור, "על אף שקיות על שקיות של עירוי דם."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אנחנו המומים ושרויים בסוג של כאב עצום שרק שומעים עליו, סוג של כאב שלא חשנו בעבר. לא הצלחנו לעצור את הדימום ולהעניק לתינוק שלנו את הנוזלים שלהם הוא היה זקוק, על אף שקיות על שקיות של עירוי דם. זה פשוט לא היה מספיק," כך כתבה טיגן בת ה- 34.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We are shocked and in the kind of deep pain you only hear about, the kind of pain we’ve never felt before. We were never able to stop the bleeding and give our baby the fluids he needed, despite bags and bags of blood transfusions. It just wasn’t enough. . . We never decide on our babies’ names until the last possible moment after they’re born, just before we leave the hospital.  But we, for some reason, had started to call this little guy in my belly Jack.  So he will always be Jack to us.  Jack worked so hard to be a part of our little family, and he will be, forever. . . To our Jack - I’m so sorry that the first few moments of your life were met with so many complications, that we couldn’t give you the home you needed to survive.  We will always love you. . . Thank you to everyone who has been sending us positive energy, thoughts and prayers.  We feel all of your love and truly appreciate you. . . We are so grateful for the life we have, for our wonderful babies Luna and Miles, for all the amazing things we’ve been able to experience.  But everyday can’t be full of sunshine.  On this darkest of days, we will grieve, we will cry our eyes out. But we will hug and love each other harder and get through it.

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

 

"מעולם לא החלטנו על השמות של התינוקות שלנו עד הרגע האחרון לאחר שהם נולדו, ממש לפני שעזבנו את בית החולים," המשיכה הכוכבת לכתוב לצד שיתוף של תמונות בשחור-לבן מבית החולים. "אבל משום מה, התחלנו לקרוא לקטן הזה שהיה בבטן שלי ג'ק. אז הוא תמיד יהיה ג'ק בשבילנו. ג'ק עבד כל כך קשה כדי להיות חלק מהמשפחה הקטנה שלנו, והוא אכן יהיה, לנצח."

"לג'ק שלנו- אני מצטערת שהרגעים הראשונים של חייך היו מלאים בכל כך הרבה סיבוכים, שלא יכולתי לתת לך את הבית שהיית זקוק לו כדי לשרוד. תמיד נאהב אותך," המשיכה. "תודה לכל מי ששלח לנו אנרגיות חיוביות, מחשבות ותפילות. אנחנו חשים את כל האהבה שלכם ובכנות מעריכים אתכם."

 

 

את הפוסט חתמה כך- "אנחנו כל כך אסירי תודה על החיים שיש לנו, על התינוקות המהממים שלנו לונה ומיילס, על כל הדברים המדהימים שזכינו לחוות. אבל אי אפשר שכל יום יהיה שטוף שמש. ביום האפל הזה, אנחנו נתאבל, אנחנו נבכה. אבל אנחנו נחבק ונאהב אחד את השנייה יותר ונעבור את זה."

 

 

לג'נד בן ה- 41, שיתף את הפוסט של אשתו בחשבון הטוויטר שלו והוסיף: "אנחנו אוהבים אותך, ג'ק."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE