הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ הודיע: אני ומלאניה נדבקנו בקורונה
תוצאות הבדיקה חשפו כי הנשיא ורעייתו נדבקו, שעות ספורות לאחר שנודע כי יועצת בכירה שלו, הופ היקס, אובחנה אף היא. היקס נכחה בעימות שלשום ובעצרת שנערכה אתמול במינסוטה, ועל כן היא הייתה בקרבת הנשיא במטוסו ובמסוקו במשך שעות רבות

הנשיא טראמפ ורעייתו מלאניה אובחנו כנשאי נגיף הקורונה, כך הודיע הנשיא לפני זמן קצר. "נתחיל בתהליך הבידוד והתאוששות באופן מיידי. נעבור את זה ביחד", הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו.

 

 

עוד קודם לכן, הודיע הנשיא דונלד טראמפ כי בעקבות חשיפתו ליועצת הופ היקס, שבעצמה אובחנה כנשאית הנגיף מוקדם יותר היום. בכך מסתמן כי יבוטל ביקורו מחר בפלורידה ובשבוע הבא בקליפורניה. כעת עולה השאלה כיצד ההתפתחות הדרמטית תשפיע על המשך הקמפיין הפוליטי כאשר אנו נמצאים בדיוק כחודש לפני יום הבחירות הגורלי לנשיאות ארה"ב.

גם מלאניה התייחסה להתפתחות הדרמטית, וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "כמו אמריקאים רבים, הנשיא ואני נכנסים לבידוד ביתי לאחר שאובחנו כחולי קורונה. אנחנו מרגישים טוב והחלטתי לדחות אירועים שתוכננו להתקיים בקרוב. נעבור את זה ביחד".

 

 

ד"ר שון קונלי מחיל הים האמריקאי, רופאו של הנשיא, מסר כי "הנשיא והגברת הראשונה מרגישים טוב, ובכוונתם להישאר בבית הלבן במהלך הבידוד".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

היקס נכחה בעימות שלשום באוהיו ואף טסה עם הנשיא טראמפ לעצרת שערך אתמול במינסוטה. הנשיא טראמפ אישר את הפרטים בראיון לתוכניתו של שון האניטי, והוסיף כי הוא כעת ממתין לתוצאות הבדיקה שהוא ורעייתו עברו: "מעריך שנדע בקרוב, שהינו בקרבתה של הופ במשך זמן רב".

עוד קודם לכן, דובר הבית הלבן, ג'אד דיר, מסר ש"הנשיא מתייחס במלוא הרצינות לבריאות ובטיחות שלו, של כל מי שעובד עמו ושל העם האמריקאי כולו".

על אף שלא הזכיר את היקס בשמה, דיר מסר כי "הבית הלבן משתף פעולה עם גורמי בריאות השונים כדי ליישם את הנחיות ה-CDC, הן בבית הלבן והן במהלך נסיעות מחוץ לעיר".

כאמור, היקס טסה עם הנשיא במטוסו "אייר פורס 1", ואף טסה במסוק "מארין 1" (מהבית הלבן לבסיס אנדרוז שבו נמצא המטוס).

 

היקס, שלשום ביציאתה מהמסוק הנשיאותי (צילום: AP)

 

בעבר הנשיא סיפר כי עובר בדיקת קורונה מדי יום, אך, לא ברור אם נוהל זה עדיין קיים. כאמור, הנשיא עצמו סיפר להאניטי שעבר בדיקת קורונה הערב.

Hope Hicks, who has been working so hard without even taking a small break, has just tested positive for Covid 19. Terrible! The First Lady and I are waiting for our test results. In the meantime, we will begin our quarantine process!

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) October 2, 2020

 

"הופ היקס, שעבדה מאוד קשה ללא הפסקות, אובחנה כנשאית קורונה. נוראי! הגברת הראשונה ואני ממתינים לתוצאות הבדיקות שלנו. בינתיים, אנחנו נתחיל בתהליך הבידוד"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE