הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קחו הפסקה מאוכל: וגלו את הקשר שבין ירידה במשקל לבין הגינה שלכם
אם כל מה שתעשו זה לשתול צמחים נוספים ואף פעם לא תקצו זמן לקיצוץ, ניקוש, כיסוח וניקוי, תמצאו את הגינה בבלגאן שלם. זה גם מה שקורה בגוף שלכם

יש לא מעט דברים קטנים שעושים הבדל גדול בשמירה על תזונה נכונה ומשקל תקין. לא פעם רבים נוטים להתעלם מהדברים הקטנים האלה, שנראים חסרי כל השפעה על הגוף. אך הם עשויים להיות בין הגורמים המכריעים שישפיעו על הצלחת תכנית הדיאטה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כבר ידוע שפעילות גופנית ומנוחה איכותית בהתאם נמצאים ברשימת הדברים שמשפיעים באופן קריטי על תהליך הירידה במשקל והשמירה עליו. בהמשך לכך, הגוף זקוק למנוחה מסוג אחר.

אנחנו אוכלים כמעט כל הזמן וזה מעמיד את הגוף תחת לחץ עצום. המערכות הפנימיות של רובנו לא זוכות להפסקה מהעיבוד מזון ומעיכול, משום שתמיד יש מזון שנע במורד המעי. זו עלולה להיות בעיה.



לעתים מערכות הגוף השונות זקוקות לתהליכים שונים שעיקרם תחזוקה. אך תהליך העיכול נמצא בעדיפות, לכן אם העיכול נמשך באופן קבוע אז אין זמן לתהליכי התחזוקה הדרושים. חשבו על הגינה שלכם, למשל. אם כל מה שתעשו זה לשתול צמחים נוספים ואף פעם לא תקצו זמן לקיצוץ, ניקוש, כיסוח וניקוי, תמצאו את הגינה בבלגאן שלם. זה מה שקורה בתוך הגוף כשלא נותנים לו הזדמנות לתהליכי תחזוקה.



אז איך תעשו את זה? פשוט. אחת לשבוע, קחו הפסקה של 24 שעות מאוכל. אכלו ארוחת ערב ביום מסוים והימנעו מאכילה עד לערב ביום המחרת. זה אומר שתחמיצו שתי ארוחות ואולי שני חטיפים. אך זה מצוין לשמירה על תכנית תזונה נכונה, לתהליך הירידה במשקל ולשמירה עליו וגם לשמירה ולתחזוקה על האיברים השונים בגוף.

בפעם הראשונה שתנסו את המהלך הזה יתכן ותרגישו קושי רב, אך הישארו חזקים, כי אם כל מומחה יאמר לכם שאתם יכולים לחיות גם 60 יום ללא מזון, אז כמה שעות זו לא בעיה. תעסיקו את עצמכם ואפילו לא תרגישו בכך. נסו את זה. זה טוב עבורכם ועבור מערכות הגוף שלכם. זה גם יעזור לכם להוריד במשקל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE