הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו ברגעי האימה בלוס אנג'לס: פרץ לתחנת המשטרה, חטף נשק וירה לכל עבר
כעשרה ימים לאחר התקרית הקשה בדרום העיר, במהלכה חוסה גוזמן הצליח לחטוף נשק משוטר ולגרום לפציעתו, התיעוד המלא של האירוע פורסם. החשוד הספיק להימלט מהמקום, אך נעצר בתום מרדף. מפקד המשטרה: "הוכחה נוספת לעלייה המדאיגה בפשעים האלימים כנגד שוטרים"

משטרת לוס אנג'לס פרסמה הבוקר (רביעי) תיעוד נרחב של האירוע הקשה שהתרחש בתוך תחנת המשטרה בדרום העיר בשלהי חודש ספטמבר, במהלכו גבר פרץ למקום, חטף נשק מאחד השוטרים ופתח באש לעברם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי האימה, כפי שתועדו במצלמות האבטחה והגוף (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

בסרטון, שמתעד את רגעי האימה מה-26 בספטמבר, ניתן לראות את השוטר אנתוני פרימן, שישב בלובי תחנת המשטרה. הוא קם משולחנו וניגש לדלת הבניין לאחר שהבחין בחשוד, שהגיע למקום עם טנדר לבן.

כאשר פרימן מתקרב לדלת, החשוד, שבהמשך זוהה כחוסה גוזמן בן ה-29, נכנס לתחנת המשטרה ומתחיל לתקוף את השוטר. בשלב מסוים, גוזמן הצליח להפיל את השוטר את הרצפה, לחטוף את אקדח הברטה ולהכות אותו עם הקת. אל הסרטון צורף גם תיעוד ממצלמת הגוף של פרימן, שבו ניתן לראות את החשוד בבירור, כמו גם את כמות הדם הגדולה שאיבד כתוצאה מהמכות שספג בראשו.

בהמשך, גוזמן יצא מתחנת המשטרה, שניות ספורות לפני ששוטרת נוספת, רובין אגייאר, הגיעה למקום. בסרטון ניתן לשמוע אותה צועקת, "מה קרה?", ופרימן משיב לה, "הוא חטף את הנשק שלי".

 

 

בשלב הזה, אגייאר מתחילה להתקדם אל הדלת הראשית של הבניין כאשר החשוד גוזמן פותח באש לעברה. בסרטון ניתן לראות כיצד היא מזנקת לצד ותופסת מחסה מאחורי אחד הספסלים. גוזמן הצליח לברוח מהמקום, ולמרבה המזל השוטרים לא נפגעו מהאש.

בשל המהומה שנוצרה בתחנת המשטרה, ולאור כמות הדם שאיבד פרימן, במשטרה סברו תחילה שהוא נורה. הוא פונה לבית החולים ושוחרר לביתו כעבור מספר שעות, ואילו אגייאר לא נפצעה באירוע.

 

החשוד, חוסה גוזמן, לאחר מעצרו

 

בתום מרדף קצר, המשטרה הצליחה לעצור את גוזמן, ונגדו הוגש כתב אישום חמור שכולל: 2 סעיפים של ניסיון לרצח של שוטרים, 2 סעיפים של תקיפה באמצעות נשק קטלני, שוד, בריחה מהמשטרה והתנגדות אלימה למעצר. אם יורשע בכל הסעיפים, גוזמן צפוי להישלח למאסר עולם.

מפקד משטרת לוס אנג'לס, מייקל מור, הצביע על האירוע כדוגמה נוספת לעלייה במספר התקיפות האלימות שכוונו כנגד רשויות החוק: "אנחנו רואים זינוק של 156% בתקריות הללו, מ-110 תקיפות אלימות בתקופה הזו אשתקד ל-282 כיום", הוא הסביר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE