הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפלא השמיני: הוא מונע מחלות, נחירות ואלרגיות, שומר על העור ואפילו חוסך כסף
חובה בכל בית: מכשיר אדים. מדובר בתוספת שמשפרת את איכות החיים; מונעת שפעת, שיעול ובעיות נשימה; משפרת את בריאות העור, העיניים והשיער; וגם חוסכת כסף על חימום הבית בחודשי החורף

אם עדיין אין לכם מכשיר אדים בבית, אחרי שתקראו את הכתבה הזו בטוח שתרוצו לקנות אחד. מסתבר שלמכשיר אדים יש יתרונות רבים שמסייעים לשיפור הבריאות. האדים מוסיפים לחות לאוויר ובכך הם מועילים לאנשים שסובלים מבעיות נשימה או מעור יבש.



הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעלים בעיות הנגרמות מיובש בעור, בשפתיים, בעיניים ובשיער

אוויר יבש עלול לגרום ללחות להתאדות מהעור ולהחמיר בעיות בנשימה. תוספת לחות לאוויר בחלל החדר יכולה לסייע להתמודד עם התסמינים האלה. מכשיר אדים יכול לסייע למי שסובלים מיובש בעור, מיובש בעיניים, בגרון או בדרכי הנשימה, מאלרגיות, משיעול לעתים תכופות, מדמם באף, מבעיות סינוס, מיובש בשפתיים הגורם להן להיסדק ומבעיות נוספות הקשורות באוויר יבש.

כשמזג האוויר מתחמם והאוויר מכיל יותר אלרגנים, רבים חווים בעיות בנשימה. מזגנים מייבשים את האוויר ומפזרים אותו בחדר. בהמשך לכך מכשיר אדים יכול לסייע להפצת לחות בעונת הקיץ. למרות שיש מי שמשתמשים במכשירי אדים דווקא בעונת החורף, כשהאוויר הקר מייבש את הריאות, האף והשפתיים. כמו כן, הסקה מרכזית יכולה לייבש את האוויר בתוך הבית ולגרום לבעיות דומות.  

ברשימת היתרונות הבריאותיים של מכשירי אדים, גם מניעת שפעת. ממחקר שנערך בנושא עולה, כי מכשירי אדים עשויים לצמצם את הסיכון למחלה. לאחר הוספת וירוס השפעת לאוויר, עם שיעול מדומה, מצאו החוקרים, כי רמת לחות של למעלה מ-40 אחוז, מסייעת להשבית חלקים של הנגיף והסיכוי שלו לגרום לזיהום יורד.

מכשירי אדים מסייעים גם בהתמודדות עם שיעול. האדים, שמוסיפים לאוויר לחות, חודרים אל דרכי הנשימה ומצמצמים את השיעול. הם מסייעים בשחרור של ליחה לכודה או דביקה. האדים מצמצמים את הסיכוי לנחירות. כשהאוויר יבש, נוצר יובש בדרכי הנשימה, שגורם להגברת חרחורים ונחירות.

יכול לחסוך בהוצאות על חימום הבית בחודשי החורף

מכשיר אדים יכול לסייע לטיפול ביובש בעור, בשפתיים ובשיער. מערכות למיזוג אוויר או לחימום יוצרות יובש בתוך חללי הבית. האוויר היבש גורם ליובש בעור, לגרד ולקשקשים. הוספת לחות לאוויר יכולה להעלים את הבעיות האלה.

כמו כן, מכשירי אדים מצמצמים תסמינים של אלרגיות ואסטמה. מי שסובלים מבעיות בסינוס או בדרכי הנשימה ומאלרגיות, ימצאו שמכשיר אדים מטפל בבעיות שלהם. ממחקר שנערך בנושא נמצא, כי מורים שנחשפו לרמה גבוהה או נמוכה מדי של לחות בכיתות היו בסיכון גבוה לסבול מאסטמה.

יש לציין, שהלחות שמפיצים מכשירי האדים מסייעת גם למניעה של חשמל סטטי באוויר, מה שמסייע לשמירה על חפצים ומכשירי חשמל בבית. בנוסף, אוויר לח מרגיש חם יותר מאוויר יבש. בהמשך לכך שימוש במכשיר אדים יכול לחסוך כסף על חימום הבית בחודשי החורף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE