הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הדילים הכי טובים ב"פריים דיי" שאתם יכולים לקנות ממש עכשיו
היום ומחר ענקית השופינג אמזון משיקה יום מבצעים ענק עם הנחות מטורפות ודילים שממש לא כדאי לפספס. הסתובבנו קצת ברשת וליקטנו עבורכם מבצעים שווים

אין כמו שופינג כדי לרומם את מצב הרוח, אבל יותר מזה אין כמו שופינג בהנחה. למרבה המזל זה בדיוק מה שמצפה לנו היום ומחר (13-14 באוקטובר) באמזון "פריים דיי". יש כל כך הרבה דילים שאפשר בקלות ללכת לאיבוד בכל טוב הזה, אז עשינו קצת מחקר כדי לעזור לכם למצוא כיוון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

טיפוח ואיפור

 

 

Revlon One-Step Hair Dryer And Volumizer Hot Air Brush - כשכבר יוצא לנו לצאת, כדאי שננצל את ההזדמנות ונראה הכי טוב שאפשר. המברשת הזאת תעשה לכן פן ב- 30$ במקום 60$.

 

Foreo Luna Mini 2 Facial Cleansing Brush - ניקוי הפנים זו אחת הפעולות הכי חשובות שצריך להכניס לשגרת הטיפוח. המכשיר המתוק הזה יעזור לכם לעשות את זה ביתר קלות. 71$ במקום 120$.

 

Waterpik Countertop Flosser - כל מה שיכול להרחיק אותנו מפגישה עם רופא השיניים הוא רעיון מצוין. 30$ במקום 40$.

 

Braun Electric Razor Series 7 - מכונת גילוח מהטובות שיש בשוק בהנחה מדהימה של 60$. היא עמידה למים, קלה לתפעול ויש לה טכנולוגיה מיוחדת שמתאימה את עבודת המכונה לתווי הפנים של המשתמש.

 

stila Stay All Day Waterproof Liquid Eye Liner - אחד האייליינרים הכי אהובים בשוק שלא יזוז לשום מקום לאורך היום. עכשיו במחיר מיוחד של 16$ במקום 22$.

 

Mario Badescu Drying Lotion - התכשיר הזה יעזור לכם להיפטר בקלות מהחצ'קון המעצבן הזה שצץ פתאום באמצע הפנים. במקום 17$ הוא יעלה לכם 12$ בלבד. 

 

Cover FX Dewy Skin Primer - פריימר משובח יכול לשנות לחלוטין את הדרך שבה האיפור מונח. הפריימר הנהדר הזה יעלה לכם 27$ במקום 38$. 

 

לבית

 

 

Le Creuset Enameled Cast Iron Signature Sauteuse Oven - סיר טוב יכול לשנות את כל חווית הבישול וללוות אתכם במשך שנים. הסיר הזה הוא הכי טוב שתמצאו והוא יעלה לכם 120$ במקום 180$.

 

YnM Weighted Blanket - השמיכה הזאת תעזור לכם לישון בזכות משקלה שעוזר להרגעה של הגוף. היא תעלה לכם 50$ במקום 80$.

 

iRobot Roomba 692 Robot Vacuum - מדובר בהנחה שלא פוגשים בכל יום ולכן כדאי לכם להעיף מבט. רובוט הניקוי המשובח הזה יעלה 200$ במקום 320$.

 

Blueair Pure 411+ Air Purifier - מכשיר מטהר אוויר שמסלק מהחדר אבק, אבקנים וחיידקים, והכל בשקט מרשים. יעלה לכם 80$ במקום 140$.

 

 

טכנולוגיה

 

 

Amazon Kindle Paperwhite - עם כל הזמן שיש לנו בבית כדאי שנשקיע קצת ממנו בקריאה. בקישור הזה תמצאו קינדל ב- 80$ במקום ב- 130$

 

Apple iMac All-In-One Computer 2020 - חשקה נפשכם במחשב חדש? המחשב המופלא הזה של אפל יכול להיות שלכם במחיר מיוחד אחרי 100$ הנחה.

 

Apple MacBook Air 2020 - כן כן, גם על המחשב הזה תקבלו 100$ הנחה.

 

Samsung’s Galaxy A71 - טלפון חדש לגמרי שתומך ב- 5G ב- 420$ בלבד במקום 500$.

 

Samsung’s Galaxy S20 - אם אתם מחפשים דווקא משהו יותר חדש זו אופציה מעולה. הוא עולה 900$ אחרי הנחה של 300$!

 

Amazon Echo Dot - הרמקול החכם של אמזון בהנחה מטורפת, במקום 50$ תשלמו עליו 20$ בלבד! אפשר כמובן לחבר אותו למכשירים שתומכים ב- Alexa.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE