הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלאניה טראמפ חושפת: גם בארון נדבק בקורונה
הגברת הראשונה פרסמה הודעה באתר הרשמי של הבית הלבן, בו הסבירה שבארון בן ה-14 אובחן כנשא הנגיף ביחד עם שני הוריו. בניגוד לנשיא שחלה ונזקק לפינוי במסוק, בארון "הוא נער בריא שלא סבל מסתמינים", היא סיפרה, והוסיפה שהספיק להחלים

לפני כעשרה ימים, מאות מיליונים ברחבי העולם עקבו בדאגה אחר מצבו הבריאות הרעוע של נשיא ארצות הברית, שכזכור חלה בקורונה ונאלץ להתפנות במסוק לבית חולים. רעיית הנשיא, מלאניה, נדבקה אף היא, וכעת היא חושפת שגם בנם בארון אובחן כנשא של הנגיף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מש' טראמפ (צילום: Getty Images)

 

בזמנו, בבית הלבן הסבירו שבארון עבר בדיקת קורונה, אך תוצאותיה חזרו שליליות. מוקדם יותר היום (רביעי) מלאניה הסבירה שבבדיקה נוספת שנעשתה, בנה בן ה-14 נמצא חיובי.

"הפחד הכי גדול שלי התממש כאשר הוא עבר בדיקה נוספת ונמצא חיובי לקורונה", היא כתבה בהודעתה והוסיפה, "מיד אחרי האבחון שלנו, רק חשבתי עליו. גם אחרי הבדיקה השלילית, חשבתי לעצמי, 'מה יהיה מחר? וביום שאחרי?'".

 

 

על אף שמסגרת הזמנים המדויקת לא פורטה, הגברת הראשונה סיפרה שבנה כבר הספיק להתאושש מהנגיף, ובדיקה אישרה שהוא כבר לא נשא של הווירוס: "בארון הוא נער חזק, ולא היו לו תסמינים. אני שמחה שעברנו את זה ביחד כדי שנוכל לטפל אחד בשני", היא כתבה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE