הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קלטת הסקס והסמים של האנטר ביידן תצא? "בידינו 1,000 תמונות וסרטונים בוטים בהם מעורבבים סמים קשים ואקטים מיניים"
אחרי התמונות באמבטיה, התמונה מול המראה והתמונה עם מבחנת הזכוכית של קראק-קוקאין, ראש עיריית ניו יורק לשעבר ג'וליאני חושף: יש בידינו עוד המון חומרים של הבן של המועמד הדמוקרטי לנשיאות

נראה שהתמונות, המציגות את האנטר ביידן מצוי במצבים שונים של חוסר שליטה צולמו בשיאו של בולמוס סמים בלתי נשלט.

בנוסף לתמונות מפלילות אלו המעידות על שימוש בסמים קשים ואסורים, המחשב הנייד שלו מכיל גם סרטון המציג את האנטר מבצע מעשים מיניים בזמן שהוא מעשן קראק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חומר אחר שהופק מהמחשב כולל סרטון בן 12 דקות, שמראה את האנטר, שהודה כי נאבק בבעיות התמכרות, מעשן קראק בעודו מבצע אקט מיני עם אישה לא מזוהה, כמו גם תמונות רבות אחרות בעלות אופי מיני מפורש.

עורך דינו של טראמפ, רודי ג'וליאני, דן בחששות המרכזיים לביטחון הלאומי של ארה"ב בכל הנוגע לתכני המחשב הנייד הללו, והוא מניח כי מדינות זרות עשויות לסחוט לכלוך על המועמד הנוכחי לדמוקרט לנשיאות.

"אני חייב להגיד לך, וזה מאוד רגיש שהחומר שאנחנו מחזיקים בו מכיל 1,000, אולי יותר, תצלומים שהם מאוד, מאוד מפורשים. בין אם לא הולמים ובין אם לא חוקיים - וכמי שמכיר את הפעולה של סוכנויות מודיעין ברחבי העולם, כמי שעבד בעבר מול ברית המועצות, וממשלות קומוניסטיות אחרות, אני משוכנע שממשלת סין צריכה להחזיק בהם, בכנות אם לממשלת סין אין את הצילומים האלה, הם לא ממש יריבים ברמה".

בנוסף, כידוע לכל, נראה כי הודעות הדוא"ל שנמצאו במחשב הנייד מאשרות כי למרות הכחשות רבות, המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן אכן נפגש עם בכיר במשרד הגז באוקראינה בריזמה, בו כיהן בנו בדירקטוריון, שמונה חודשים לפני שלחץ על ממשלת אוקראינה לפטר תובע שבחן שחיתות בחברה בה עבד בנו.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE