הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמזון אישרה הפקה של סדרה חדשה שתהיה מבוססת על הסרט "I Know What You Did Last Summer"
לצד כל הטרנדים שצצים מהניינטיז בעולם האופנה, מסתבר שגם סרטים יכולים לעשות קאמבק עם התאמה לגזרת 2020. אז מה בעצם אמזון מכינה לנו כאן והאם יש לזה פוטנציאל?

אמזון נתנה "אור ירוק" להפקת סדרה חדשה שתהיה מבוססת על הסרט המפורסם משנת 1997- "I Know What You Did Last Summer". הסדרה תתבסס על ספר של לואיס דנקן משנת 1973, שעוקב אחר חבורת מתבגרים מעיירה קטנה. אחרי אותה חבורה רודף רוצח לאחר שאלו טייחו תאונה קטלנית שקרתה בערב סיום שנת הלימודים שלהם, שנה לפני תחילת הסיפור. בקיצור, מדובר באותה העלילה כמו בסרט. נכון לעכשיו אין מידע בנוגע לליהוק של הסרט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הגרסה המודרנית לסרט האייקוני נמצאת בתהליכי עבודה כבר זמן מה. בשנה שעברה דווח שבמאי הסרט "אקווהמן", ג'יימס וואן עשוי לביים את הפרויקט. התסריטאי של הסרט "ג'ון וויק 3: פרבלום", שיי האטן קושר גם הוא לפרויקט במקור, אך לבסוף התפקיד עבר לשרה גודמן.

 

 

במאי הסרט המקורי היה ג'ים גילספי, התסריט נכתב על ידי קווין וויליאמסון, וכיכבו בו כמובן ג'ניפר לאב יואיט, שרה מישל גלר, ריאן פיליפה, ופרדי פרינז ג'וניור. זהו הניסיון השני להפיכת סרט האימה שנכתב על ידי וויליאמסון לכדי סדרת טלוויזיה. אדפטציה שנעשתה לסרטו "הצעקה", רצה במשך שתי עונות בערוץ MTV לפני שעברה לערוץ VH1 בקיץ שעבר.

 

 

הסדרה תופק על ידי Sony Pictures TV. "אנחנו מתרגשים מהעבודה על ' I Know What You Did Last Summer' יחד עם שותפינו המדהימים באמזון", כך אמר אחד השותפים הבכירים בסוני, ג'ייסון קלודפלטר. ואילו מהצד של אמזון נמסר, "לסרטי האימה הטובים ביותר תמיד יש עוד הפחדה בשרוול, והסדרה הזו מאת שרה גודמן היא עדכון מוטרף בצורה מושלמת לסרט האימה האייקוני".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE