הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
להקת הפופ הקוריאנית בלאק פינק מגיעות לעולם הדוקומנטרי של נטפליקס
קבוצת הבנות שבשנה האחרונה שיתפה פעולה עם ליידי גאגא,, סלינה גומז וקרדי בי, היא כבר לגמרי לא להקת פופ מקומית אלא סנסציה עולמית. עכשיו הן מגיעות לנטפליקס עם סרט דוקומנטרי שמלווה את דרכן לתהילה

בלאק פינק לא עוצרות לרגע ויוצאות עם סרט דוקומנטרי בשם "Light Up the Sky" בנטפליקס. הסרט החדש יצא השבוע וכפי שניתן לראות בטריילר הוא עוקב אחר ללהקת הבנות הקוריאני הכי מצליחה בכל הזמנים שהצליחה לשבור שיאים עולמיים הודות למוסיקה פורצת דרך, קליפים משגעים, וקונספטים אופנתיים ייחודיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אמנם חברות הלהקה - ג'יסו, ג'ני, רוזה, וליסה - מפגינות תשוקה להופעה על הבמה, הסרט מצליח להציג צדדים אחרים שלהן כשהן מאפשרות לעצמן להיראות פגיעות אל מול המצלמות, למשל כשנושא השיחה מופנה לחוויה של לגדול רחוק מהמשפחות שלהן, חוויות מפוספסות, או תחושת החיות על הבמה לעומת הריקנות שמגיעה לאחר מכן.

 

 

"הרבה אנשים יוצרים זכרונות כתלמידים בתיכון", אומרת ג'ני. "אבל לי אף פעם לא היה את זה". החברות בלהקה גם מכירות בלחץ שמגיע עם הציפיות שאיתן הן מתמודדות כרגע והאופי החמקמק של התהילה. "העניין הוא שאף פעם אי אפשר לדעת כמה זמן זה ימשך", אומרת רוזה שגדלה באוסטרליה.

 

 

הסרט שבויים על ידי קרוליין סה אינו עוסק אך ורק בקבוצה כיחידה אחת, אלא גם אחר כל אחת מארבעת הבנות בנפרד תוך כדי שהן יוצאות לסיבובי הופעות מפלצתיים בעולם ומגיעות להישגים אדירים. כמו כן הוא גם עוסק באלבום המלא בשפה הקוריאנית הראשון שהוציאו הבנות, שנקרא בשם ההולם "The Album", שיצא בשבוע שעבר.

 

 

האלבום כולל שיתופי פעולה עם מוזיקאים אמריקאים מאוד מפורסמים כמו סלינה גומז עם השיר "Ice Cream", שהפך לשיר המצליח ביותר של הלהקה ב- Billboard. קרדי בי עם השיר "Bet You Wanna", ודיוויד גואטה עם השיר "Lovesick Girls" שמשלב מגוון סגנונות מוזיקליים כמו דאנס אלקטרוני, מיתרים מזרח תיכוניים, ובס היפ הופ. לפני יציאת האלבום שלהן, בלאק פינק שיתפו פעולה עם ליידי גאגא באלבומה השישי "Chromatica", עם השיר "Sour Candy".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE