הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תלמיד בניו ג'רזי פנה ליועצת בית ספר במטרה לקבל טיפול: במקום זאת הם קיימו יחסי מין
רשיון העבודה של טרה קרדינאל בת ה-39 נשלל לצמיתות כחלק מעסקת טיעון לאחר שהוגש כנגדה כתב אישום בגין מגע מיני עם קטין שאף ביקר אותה פעמיים בביתה. "אנו נחושים להגן על הציבור", מסר בתגובה התובע הכללי במדינה

יועצת לשעבר בבית ספר פרטי בניו ג'רזי, אשר הודתה בקיום יחסי מין עם אחד התלמידים, איבדה לצמיתות את רשיון היעוץ החינוכי שלה.

טרה קרדינאל בת ה-39, הסכימה לשלילת רשיונה כחלק מעסקת טיעון במהלכה הוגש נגדה כתב אישום בגין יחסי מין עם קטין מתחת לגיל 18, בזמן מפגשי היעוץ ביניהם. 

"הצעדים החמורים שננקטו כנגד העובדת הסוציאלית מוכיחים את נחישותנו להגן על הציבור ומעידים על יושרם של מרבית אנשי המקצוע בתחום בריאות הנפש אשר מידי יום מחויבים ללא לאות עבור המטופלים שלהם", מסר התובע הכללי של ניו ג'רזי, גורביר גרוואל.

צוות התובעים לא מסרו היכן קרדינאל עבדה בעת ביצוע העבירה בגינה הואשמה בתחילת השנה הנוכחית, אולם כלי תקשורת מקומיים איתרו את שמה כמועסקת בבית הספר ניו אליאנס בעיר פרמוס.

לדברי התביעה, היועצת אשר לפני חודשיים הודתה במעשיה, התכתבה עם התלמיד בן ה-17 ושוחחה עימו על קיום אקטים מיניים ביניהם. הקטין אף סיפר למשטרה כי בשני מקרים הוא הלך לביתה של קרדינאל.

לדבריו, במפגש הראשון היא לא הכניסה אותו פנימה אולם התנשקה איתו בסמוך לדלת ונתנה לו למשש את גופה. בביקור השני הוא כבר נכנס פנימה אך זמן קצר לאחר מכן, אמו התקשרה אליו וסיפרה לו כי המשטרה הגיעה לביתם במטרה לאסוף מידע בנוגע לקשר האסור בין השניים.

הקטין הסביר לשוטרים כי גם במפגש זה עמד לקיים עימה יחסי מין אילולי היו מגיעים לביתו.  על פי אתר בית הספר, המוסד החינוכי הינו תיכון המיועד לתמידים בעלי הפרעות פסיכולוגיות חמורות. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טרה קרדינאל במהלך משפטה

בדיוק לפני כשנה, נעצרה מורה למדעים בתיכון בטקסס בחשד שניהלה מערכת יחסים רומנטית עם תלמיד במהלכה ביצעה בו לפחות פעמיים מין אוראלי באחת הכיתות בבית הספר.

למרבה האירוניה, טרם מעצרה, הוכתרה המורה, רנדי שאווריה, כמורה המצטיינת של שנת 2018 בתיכון, ומספר חודשים לאחר מכן היא כאמור נעצרה כשהוגש נגדה סעיף אישום בגין יחסים בלתי הולמים עם תלמיד.

כתוצאה מכך נאלצה המורה בת ה-36 להתפטר ממשרתה בתיכון בעיר ראונד רוק, הסמוכה לאוסטין טקסס

על פי כתב האישום, שאווריה קיימה מגע מיני מספר פעמים במהלך הסמסטר האחרון של שנת 2019, כאשר בחודש אוקטובר היא אף ביצעה בו מין אוראלי בכיתה.

 

רנדי שאווריה במעמד הזכייה בשנת 2018. צילום: טוויטר

מקרה דומה נוסף אירע חודש לפני, כאשר התברר כי ליסה רות'וול, שעבדה בבית הספר סטורט קראמר, במחוז גטסון, שכבה על פי החשד עם תלמיד בן 17 במהלך שלושה מפגשים בחודש אפריל ושלושה נוספים בחודש יולי, כשבכל פעם בוצעו שני אקטים מיניים. בעקבות זאת, היא הושעתה מעבודתה על ידי רשויות החינוך באזור.

 

ליסה רות'וול. צילום: משטרת מחוז גטסון

העניין נחשף בעקבות שיחות מסדרון בין תלמידים במוסד החינוכי, שבהמשך הובאו לידיעתו של הצוות המקצועי שבהמשך עירב את המשטרה.

לדברי החוקרים, רות'וול לימדה את הנער בשנה שעברה. "היא סייעה לו במספר קשיים שנתקל בהם בבית הספר" תיאר מפקד משטרת מחוז גטסון, ביל דווני, את מה שכנראה הוביל לקשר הפסול.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE