הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המלכה אליזבת הולכת לשנוא את זה: הנסיך הארי ומייגן מרקל בפורטרט רשמי ראשון מאז שעזבו את בית המלוכה
הזוג המלכותי נראה נינוח ורענן בתמונה בשחור-לבן שצולמה בביתם שבמונטסיטו, קליפורניה. הצילומים נעשו לקראת הופעתם כמנחים במהדורה המיוחדת של "Time100 Talks"

הדוכס והדוכסית מסאסקס נראים מאושרים וקרובים מתמיד בדיוקן החדש שלהם שפורסם לאחרונה. השניים נראים מחויכים בתמונת שחור-לבן. גם הנסיך הארי וגם מייגן מרקל לבושים בחליפה בעת שהם מבלים בביתם החדש שנמצא במונטסיטו, קליפורניה. מייגן לובשת בלייזר מחויט, חולצת טי-שירט לבנה, ומכנסיים, ושיערה עוצב בצורה גלית שמאוד אופיינית לה. הנסיך הארי לבש חליפה עם חולצת מכופרת ללא עניבה. נראה שמרקל צולמה באמצע צחוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התמונה צולמה על ידי הצלם מאט סיילס שמתמקד בעבודתו ביצירת תמונות "שישקפו תפיסה רחבה יותר של יופי", ומנסה להביא את סיפוריהן של קהילות שאינן מיוצגות כראוי במדיה. התמונה מגיעה פחות או יותר באותו זמן עם החדשות על כך שהזוג נבחר להנחות פרק מיוחד של "TIME100 virtual conversation", שנקרא "Engineering a Better World".

מקור שמקורב לזוג סיפר על כך שהם היו מעורבים באופן אישי בבחירת הנושא, איסוף תתי הנושאים, ובחירת האורחים לפרק שיונחה על ידם. גם הדוכס וגם הדוכסית צפויים לומר מספר מילות פתיחה ומילות סיום במהלך הפרק, כמו גם לנהל את הדיונים שבהם יתארחו מומחים ידועים, יוצרים, ועיתונאים אשר מטרתם המשותפת היא "ליצור עולם דיגיטלי רחום יותר, בטוח יותר, ואמין יותר".

 

 

"הדוכס והדוכסית מסאסקס, שניהם הופיעו בעבר ב- 'TIME100', ונמנים עם הקולות המשפיעים ביותר בעולם", כך אמר דן מקסאי, העורך הראשי והמנהל האמנותי של "TIME100", בהצהרה רשמית. "אנו מחכים בקוצר רוח לעבודה עימם על מנת לרומם קולות חיוניים ולהדגיש פתרונות אמתיים לחלק מהבעיות הבוערות ביותר של זמננו".

 

 

מייגן והארי כידוע בחרו לעזוב את תפקידם הרשמי בבית המלוכה הבריטי, בחודש ינואר של השנה. עם השלימו לגמרי את כל המחויבויות שלהם בחודש מרץ. לאחר מכן השניים עברו יחד עם בנם בן ה- 17 חודשים, ארצ'י, לקליפורניה, שם הם רכשו בית ששווה 14.65 מיליון דולר, בסנטה ברברה שבקליפורניה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE