הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"שום דבר לא חשוב": קים קרדשיאן פורצת בבכי בזמן ראיון עם דיוויד לטרמן
כוכבת הריאליטי ישבה לראיון חושפני עם המנחה האגדי בתוכנית שלו בנטפליקס, במהלכו דיברה על דברים שעדיין לא שיתפה בעבר. כשנזכרה ברגעי האימה של השוד שעברה התעוררו בה רגשות קשים

קים קרדשיאן נשברה אל מול המצלמות בתוכנית הראיונות של דיוויד לטרמן- "My Next Guest Needs No Introduction With David Letterman"- שמשודרת בנטפליקס. מה שגרם לה לפרוץ בבכי במהלך הראיון היה הזכרון הנורא של השוד שעברה בזמן ששהתה בפריז.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מייסדת חברת הקוסמטיקה KKW Beauty הסבירה שהיא ארזה את כל התכשיטים שלה לקראת שבוע האופנה של פריז ב- 2016, משהו שמעולם לא עשתה בעבר. שבוע לפני המקרה, קרדשיאן אמרה שבעלה, קניה ווסט, נתן לה טבעת חדשה שהיא השוויצה בה ברשתות החברתיות.

במהלך הראיון היא נזכרת ששעות ספורות לפני השוד היא ישבה עם חברים לארוחת צהריים. "ישבנו לצהריים באותו יום ואמרנו, 'אם היו שודדים אתכם, מה הייתם עושים? הייתם פשוט נותנים להם את הדברים?" אמרה. "למה דיברנו על זה, זה היה כל כך מטורף. אני אמרתי, 'אני הייתי אומרת קחו הכל, פשוט קחו הכל, שום דבר לא חשוב".

בערב, קניה שהצטרף לקים בפריז לזמן קצר, עזב כדי להמשיך בסיבוב ההופעות שלו. באותו זמן, קורטני קרדשיאן יצאה למועדון עם חברה. קים הסבירה שהיא אמרה לאחותה הגדולה לקחת איתה את המאבטח האישי שלהן מאחר והיא נשארת בחדר המלון. בערך בשלוש לפנות בוקר, שמעה קים "צעדים במעלה המדרגות" וחשבה שזו אחותה שחוזרת מהבילוי.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A little less introduction, a little more conversation. Dave is back with new guests October 21, only on @Netflix.

A post shared by David Letterman (@letterman) on

 

ברגע שהיא הבינה שזו לא קורטני, היא הרגישה "חרדה מיידית" שהשתלטה עליה. "ידעתי שיש שם מישהו, כאילו, מישהו בא לכיווני", סיפרה. ברגע הזה היא ניסתה להתקשר למשטרה אבל היא לא הייתה בטוחה מה המספר הנכון בצרפת. היא מספרת שהשודדים שהיו לבושים כמו "שוטרים עם מסכות", נכנסו לחדר שלה ולקחו לה את הטלפון לפני שדרשו ממנה שתיתן להם את הטבעת.

היא נתנה להם אותה מבלי להסס ואז אחד הגברים תפס אותה בזמן שהיא לבושה רק בחלוק בלי "שום דבר אחר מתחת". ברגע הזה היא התחילה לבכות מול לטרמן. "אמרתי לעצמי, 'אוקי, זה הזמן שבו אני הולכת להיאנס. כאילו תתמודדי, זה הולך לקרות, פשוט תכיני את עצמך", אמרה קים. "אז, זה מה שעשיתי ואז- אני לא יודעת למה אני בוכה, דיברתי על זה בעבר - ואז הוא קשר אותי עם אזיקים ואזיקונים ואז שם לי נייר דבק על הפה והעיניים". היא הוסיפה שהיא פחדה שהפורצים ירצחו אותו וקורטני תגלה את הגופה.

 

 

למרבה המזל זה לא קרה והכל נגמר בשלום. "חוץ מפרץ הבכי הזה, אני ממש בסדר", אמרה. "באמת. אני זוכרת שהתקשרתי לכל האחיות שלי מהאוטו, היינו בשיחת ועידה. אמרתי, 'בנות, תודה לאל שזו הייתה אני. אני מאוד חזקה מנטלית וזה היה דופק את לכולכן את החיים לנצח".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE