הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אריאנה גרנדה חושפת השקה של סינגל ואלבום חדשים
הזמרת המצליחה שהוציאה את אלבומה האחרון בשנה שעברה, פרסמה עבור המעריצים שלה לינק ובו שעוני ספירה לאחור שמגלים את תאריכי ההשקה של החומרים החדשים שלה. האלבום צפוי לצאת בדיוק בזמן להאלווין

אריאנה גרנדה העלתה סרטון בחשבון האינסטגרם שלה שרומז על שם אלבומה החדש והסינגל הראשון שעתיד לצאת ממנו. בסרטון שצולם בהילוך איטי, ניתן לראות את אצבעותיה של אריאנה מקישות על גבי מקלדת מחשב את המילה- "P-O-S-I-T-I-O-N-S". זה יהיה האלבום השישי שלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בהמשך לסרטון, צייצה גרנדה קישור לאתר שמראה שני שעוני שסופרים לאחור לזמני יציאת הסינגל והאלבום. הסינגל צפוי לצאת ב- 23 באוקטובר, ואילו האלבום המלא יצא ב- 30 באוקטובר, ממש רגע לפני האלווין. מספר ימים לפני כן, פרסמה ציוץ נוסף ובו כתבה, "אני לא יכולה לחכות לתת לכם את האלבום שלי החודש". מה שכמובן גרם למעריצים לטפס על הקירות.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

 

בחודש מאי, אמרה גרנדה בראיון שהיא לא מתכוונת להוציא פרויקט מלא בזמן הסגר. יתכן שהיא לא לקחה בחשבון כמה ארוך הוא עומד להיות. "אני לא כל כך מרגישה בנוח להוציא שוב דבר כרגע", אמרה בסדרה של אפל מיוזיק, "At Home". "בגלל שחוץ מזה, זו תקופה מאוד לא פשוטה לכל זה".

 

 

מלבד הסינגל שנושא את שם האלבום, גרנדה רמזה ששיר נוסף שטרם הוציאה בשם- "Nasty" יכנס גם הוא לאלבום. לאחר שהודיעה על יציאתו הקרובה של האלבום, היא החלה לעשות לייקים על ציוצים בטוויטר פחות או יותר לכל המעריצים ששיערו שהשיר אכן יהיה באלבום.

 

 

על אף שהיא לא הוציאה אלבום חדש השנה, אריאנה כן שחררה מוזיקה חדשה לאוויר העולם כחלק משיתופי הפעולה שלה עם ליידי גאגא בשיר "Rain on Me", ועם ג'סטין ביבר בשיר "Stuck with U", שהציבו אותה בראש רשימת המצעדים.

האלבום האחרון שלה, "thank u next" שיצא ב- 2019, הגיע למקום ה- 1 ברשימת "Billboard 200", ואף שבר את שיא ההשמעות השבועיות בפלטפורמות הסטרימינג לאלבום פופ.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE