הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לאחד את האומה מחדש": ג'ניפר לופז והארוס אלכס רודריגז תומכים בג'ו ביידן במירוץ לנשיאות
השניים מצטרפים לשורה ארוכה של סלבריטאים שעומדים מאחורי המועמד הדמוקרטי. בסרטון חדש שפרסמו הם מנסים לעודד יחד את הקהילה הלטינית להשמיע את קולה בבחירות הקרובות

ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז הביעו את תמיכתם בג'ו ביידן באמצעות סרטון חדש שפרסמו ביום שישי, בו הם מפצירים בקהילה הלטינית להצביע בבחירות. "אנחנו נרגשים ונלהבים להצביע. אני חושב שהקולות שלנו מעולם לא היו חשובים יותר", אמר רודריגז בסרטון. "אנחנו רוצים להתאחד כקבוצה על מנת להביס את הקורונה וכדי לבנות את הכלכלה של ארצות הברית שזקוקה לכולנו כל כך".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אחר כך המשיך ואמר, "עבורי, זה לאחד את האומה מחדש. להיפטר מהשנאה הזו, לחשוב על הילדים שלי מסתובבים בעולם שבו, אתם יודעים זה בסדר להיות גזען ובעל דעות קדומות בגלל שהממשלה שלנו אומרת שזה בסדר", אמר. "עבורי זה מאוד עצוב בגלל שזו לא המדינה שגדלתי בה".

שני בני הזוג הקליטו סרטון יחד עם ביידן ואשתו, ג'יל, בו הם דיברו על החשיבות של הקהילה הלטינית. "התקווה שלי ומה שאני מחפשת עבור הקהילה הלטינית זה שהם יתחילו להבין את הכוח שלהם. הם מבינים את החשיבות שלהם למדינה, שהקול שלהם נחשב", אמרה לופז.

 

 

"אני מקווה שאת מבינה את הכוח שלך", אמרה ג'יל ביידן. "אם יהיה לי את הכבוד להיות הגברת הראשונה, יהיה מקום לאישה לטינית ליד השולחן". סגן הנשיא לשעבר חיזק את דבריה ואמר, "ובקבינט. זה אמיתי". לופז ורודריגז אף פנו למצלמה עם נאומים בספרדית שמפצירים בקהילה הלטינית להצביע.

 

 

ביידן מעוניין להוביל במרוץ בעזרת הקהילה הלטינית, קבוצה שהנשיא טראמפ הצליח לגייס במידה בקמפיין שלו ב- 2016. על פי הסקרים, ביידן מוביל על פני טראמפ בקרב הלטינים שרשומים להצביע, ב- 62%. ביידן גייס מספר סלבריטאים לטינים לשורותיו, על מנת שיהיו השגרירים שלו אל מול הקהילה הלטינית כמו: לואיס פונסי, אווה לנגוריה וריקי מרטין. ביידן בהחלט הצליח להגדיל את קהל בוחריו בקרב הקהילה הלטינית לאחר שביקר בפלורידה, אריזונה ונוואדה- שם יש קהילות היספאניות משמעותיות בגודלן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE