הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בילי אייליש שוברת את הרשת עם הסניקרס החדשים שלה
זוכרים את דיון השמלה המתמשך שצץ ב- 2015, שגרם לכולם לתהות האם היא כחולה ושחורה או לבנה עם זהב? ובכן, זה קורה שוב, רק שהפעם מי שהתחילה את כל הבלאגן היא לא אחרת מאשר הזמרת המפורסמת

לפני חמש שנים "השמלה" גרמה לכולם לפקפק במציאות. בילי אייליש התייצבה כדי לבלבל אתכם שוב. הפעם, לא מדובר בשמלה אלא בזוג נעליים שהזמרת נשבעת שהצבע שלהם הוא לא כמו שהוא נראה. השבוע היא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סטורי שבו היא משוויצה בסניקרס החדשים שלה מנייק. היא התלוצצה שאבא שלה טען שהם בצבעים "ורוד ולבן". מסתבר שבשביל בילי זו הייתה תגלית מפתיעה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"לא יכול להיות שגם אתם אומרים שהן בצבעים לבן וורוד", כתבה בילי על הסרטון שבו היא נראית בפנים מלאות תדהמה. זוכת הגראמי אף הצליחה להשיג הוכחה שאלו לא הצבעים האמיתיים של הנעליים. היא הראתה תמונה מהאינטרנט של הנעליים, ואפשר לראות בבירור שהן בצבע ירוק מנטה ולבן. (למרות שתמיד קיימת האפשרות שבילי עובדת עלינו).

 

 

 

 

חוץ מהעובדה שהיא לא מסכימה עם המעריצים שלה על צבע הסניקרס, יש לה גם דעה שנויה במחלוקת לגבי "השמלה" האייקונית. "אני לא יכולה להדגיש את זה מספיק", הכריזה בילי בחשבון האינסטגרם שלה, "היא כחולה וזהובה". בילי אף הוכיחה את זה על ידי לקיחת דוגמא דיגיטלית של הצבעים, אשר גילו שאכן מדובר בצבעים כחול וזהב". היא אף הוסיפה, "ממש לא מעניין אותי אם זה באמת היה בצבע מסוים. בתמונה, זה כחול וזהב".

 

 

המעריצים ממש התקשו לקבל את האמירה של בילי בנוגע לסניקרס והביעו תסכול ברשתות החברתיות. "כל פעם שאני מסתכלת בסטורי של בילי הנעליים האלה בצבעים שונים. איך לעזאזל הן בצבע ירוק מנטה ולבן ולא ורוד ולבן?! אני משתגעת. הצילו". כתבה אחת המעריצות". בחשבון טוויטר אחר נכתב, "בילי אומרת שהנעליים שלה הן בצבעים מנטה ולבן. איזה צבע אתם רואים? מנטה ולבן או ורוד ולבן". מה אתם חושבים?

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE