הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר ארבעה עשורים פליטווד מק חוזרת להיות להיט הודות לטיקטוק
האלבום "Rumours" של הלהקה המפורסמת אשר יצא ב- 1977, חזר לרשימת 10 הגדולים, לאחר ששיר מתוכו הפך לסאונד אהוב במיוחד באפליקציה. אפילו סטיבי ניקס השתמשה בשיר באחד הסרטונים שהעלתה בפלטפורמה

האלבום הקלאסי של פליטווד מק משנת 1977, "Rumours", חזר לאחר ארבעה עשורים ל- 10 הגדולים של רשימת "Billboard 200" הודות חשיפה מחודשת בטיקטוק. האלבום האחד עשר של הלהקה נמצא כרגע במקום ה- 7 ברשימה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

האלבום "Rumours" זוכה לרנסנס לאחר שאדם מאיידהו צילם את עצמו שר כשברקע מתנגן השיר "Dreams", בזמן שהוא רוכב על סקייטבורד על הכביש המהיר ותוך כדי גם שותה מיץ חמוציות. מיק פליטווד וסטיבי ניקס, שניהם עשו גרסה משלהם לוידאו שהפך לוריאלי כמחווה לנתן אפוקדה, שהקליפ המקורי שלי הגיע בינתיים כבר ל- 9 מיליון לייקים מאז שעלה בספטמבר.

 

 

כשהאלבום יצא לראשונה לפני 42 שנים, הוא הגיע למקום הראשון ואף נשאר שם במשך 31 שבועות רצופים. בכך הוא הפך לאלבום השני של פליטווד מק אשר הגיע למקום הראשון, כשלפניו זכה לכך אלבומם השני שיצא ב- 1975 ושמו נושא את שם הלהקה. זוהי אמנם הפעם הראשונה מאז 1978 ש- "Rumours" חוזר לרשימת בילבורד, הוא כבר הגיע קרוב לכך בעבר. במאי 2011, הוא נכנס שוב לרשימה אך הפעם הגיע למקום 11 בלבד. זאת לאחר שמספר שירים של הלהקה הופיעו בסדרת הטלוויזיה "Glee".

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Had way to much fun with this!! More to come Xx MF. #Dreams #cranberrydreams #Fleetwoodmac @doggface208 think we could find a Tandem bike?

A post shared by Mick Fleetwood (@mickfleetwoodofficial) on

 

 

"Rumours" היה ונותר אחד מהאלבומים המצליחים ביותר בכל הזמנים בארצות הברית. השיר "Dreams" גם הוא נכנס השבוע מחדש לרשימת- "Billboard's Hot 100", והגיע למקום ה- 21. זהו גם השיר היחיד של פליטווד מק שהגיע למקום הראשון באותה הרשימה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE