הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אנחנו במלחמה": אמה רוברטס חסמה את אמא שלה באינסטגרם אחרי שהיא חשפה בטעות שהיא בהריון
השחקנית לא עושה הנחות לבני משפחה, אפילו לא להורים. לאחר שאמה, קלי קנינגהם, גילתה לכל העולם את החדשות על ההריון של בתה, הכוכבת החליטה לחסום אותה באפליקציה בהתקף עצבים

גילוי ההריון של אמה רוברטס הוא רגע שהיא ואמא שלה כנראה לא ישכחו לעולם. בזמן שהתארחה בתוכנית של ג'ימי קימל, סיפרה רוברטס בת ה- 29 על הרגע שבו אמה, קלי קנינגהם סיפרה באינסטגרם על ההריון שלה. רק כדי להבהיר מה הייתה הסיטואציה באותו הזמן, אמרה רוברטס שלקנינגהם אין אפילו מחשב ושעד לפני שלוש שנים היה לה פלאפון ישן שאין בו אפליקציות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בצעד שהתגלה כגורלי בהמשך, החליטה רוברטס לקנות לאמה אייפון לכבוד יום האם. "הייתי כזה, 'עכשיו אנחנו יכולות לעשות פייסטיים. וכאילו, איזה מתוק'. וזו הייתה פשוט כזו חגיגת אהבה", נזכרה רוברטס. "וזה היה הדבר הכי גרוע שעשיתי אי פעם.

בהתחלה, קנינגהם התקינה התראות גוגל על רוברטס. "אז, היא הייתה כזה, 'אמה, ראית את התמונה הזאת מ- 2010?' ואני אמרתי לה, 'כן, ראיתי את התמונה הזאת,'" אמרה. "אז, היא הפציצה אותי עם 'זה נכון?' וגם עם 'ראית את זה ואת זה?' ואני חשבתי לעצמי, 'זה רעיון רע'".

 

 

כשקלי התקינה את אינסטגרם אז התחילו הצרות האמיתיות. על אף שהשחקנית ניסתה לשמור על ההריון בסוד מפני הציבור, קנינגהם הודתה לעוקבים על האיחולים החמים לכבוד החדשות. למשל, כשאחד המגיבות שאלה באופן ישיר האם רוברטס בהריון, קנינגהם ענתה, "כן!!". כשעוקב אחר בירך את המשפחה, קנינגהם ענתה לו," תודה רבה! מאוד מתרגשת!". לא בדיוק דיסקרטי.

"זה היה אסון", אמרה רוברטס. "וגיליתי את הכל כשהייתי על מטוס. אז, לא יכולתי להשיג אותה. כאילו, לא יכולתי להתקשר אליה או לתקוף אותה. יכולה רק לשלוח לה iMessage והודעות ישירות ולבקש ממנה שתפסיק". קנינגהם מצדה לא הבינה מה הבעיה. "כשאמרתי לה, 'אמא, חשפת את ההריון שלי", היא אמרה, 'אמה, את הודעת על זה'", אמרה רוברטס. "ואני אמרת לה, 'לא, אני לא עשיתי את זה. זה היה צהובון. 'אז היא אמרה, 'אה זה לא היה ברור'".

 

 

רוברטס אמרה שהן המשיכו קצת לצחוק על זה וקצת לריב על זה. "חסמתי אותה בשלב מסוים. זה היה הנשק היחיד שלי. היא שלחה לי הודעה ב- 2 בלילה, 'חסמת אותי? פרצוף עצוב'. אז אמרתי לה, 'כן, חסמתי אותך'. ואז הסרתי את החסימה. זו הייתה מלחמת אינסטגרם עם אמא שלי שלא צפיתי. סיפור מעולה לספר לתינוק".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE