הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“יש לי צוות מדהים של רופאים": ג'ף ברידג'ס מודיע "אובחנתי עם לימפומה"
כוכב הסרט "ביג לבובסקי" חשף את האבחון שלו באמצעות ציוץ בטוויטר. הוא אף סיפר שהוא החל לעבור טיפולים והרגיע את המעריצים שימשיך לעדכן בעוד שהוא נאבק במחלה

השחקן זוכה פרס האוסקר, ג'ף ברידג'ס אובחן עם מחלת הלימפומה, כך הוא חשף בחשבון הטוויטר שלו. "כמו שה- Dude היה אומר...ח*א חדש יצא לאור", כך כתב בהתייחס לדמותו המוכרת ביותר "ג'פרי לבובסקי". "אובחנתי עם לימפומה", המשיך. "על אף העובדה שמדובר במחלה רצינית, אני מרגיש בר מזל על כך שיש לי צוות מדהים של רופאים והאבחנה היא טובה. אני מתחיל טיפולים ואמשיך לעדכן אתכם בתהליך ההחלמה שלי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בציוץ נוסף שהעלה הוא כתב, "אני כל כך אסיר תודה על האהבה והתמיכה של המשפחה והחברים שלי. תודה לכם על כל התפילות והחיזוקים. ואם כבר יש לי את תשומת הלב שלכם, בבקשה תזכרו ללכת להצביע. בגלל שאנחנו כולנו בזה יחד".

 

 

 

לימפומה היא סוג של סרטן שמתפתח תחילה במערכת הלימפה, שאחד מתפקידיה הוא להגן על הגוף מפני זיהומים. מערכת הלימפה מורכבת מאיברי לימפה כמו מח עצם, בלוטת התימוס והטחול. בעוד שברידג'ס לא פירט באיזה סוג של לימפומה מדובר, ישנם שני סוגים עיקריים: לימפומה ע"ש הודג'קינס, לימפומה שאינה הודג'קינס.

ברידג'ס מככב בסדרה החדשה של FX TV, שנקראת- "The Old Man". בהצהרה משותפת מטעם FX, Touchstone Television, Hulu ו - FXP, נמסר, "מחשבותינו נמצאות עם ג'ף ומשפחתו במהלך התקופה המאתגרת הזו ויש להם את אהבתינו ותמיכתנו. אנו מאחלים לו בריאות והחלמה מלאה. וכפי שג'ף היה אומר, 'כולנו בזה ביחד'. ג'ף, כולנו בזה יחד איתך".

 

 

ברידג'ס בן - 70 ואשתו, סוזן ברידג'ס נישאו בשנת 1977. לשניים יש שלוש בנות - איזבל (39), ג'סיקה בת (37), והיילי (35). ברידג'ס ואשתו הם גם סבא וסבתא לשני נכדים- גרייס (9), ובן (5).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE