הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כפי שפורסם כאן לראשונה אמש: הפצצה האטומית נפלה - "חומר פדופילי עבר בין ג'ו והאנטר ביידן"
הפתעת אוקטובר? הוכחות לקשרים מיניים עם קטינה במחשב הנייד של האנטר ביידן, רודי ג'וליאני שחשף את החומרים והביאם לתחנת המשטרה בדלוואר הודיע: "ה-FBI וגם ג'ו ביידן ידעו במשך תקופה, ולא עשו דבר", בנוסף מסמך רגיש של ה-FBI מצביע כי ביידן הצעיר זומן לחקירה בבולשת הפדרלית על ידי חוקר פורנוגרפיית ילדים בכיר בחודש דצמבר, דבר המרמז כי ייתכן והיה ניסיון מאורגן בצמרת הבולשת לטייח את הפרשה

מערכת הבחירות האמריקנית קיבלה עתה תפנית חשוכה ביותר על רקע שערוריית המחשב הנייד של האנטר ביידן.

אם החשדות לשימוש בסמים וסימני השאלה בדבר שחיתות לכאורה, שעלו מהמסמכים הראשונים שחשף הניו יורק פוסט בשבוע שעבר לא הספיקו בכדי לעורר את את הצנזור התקשורתי הגדול בעידן האונליין, הרי שהפצצה שהטיל הערב ראש עיריית ניו יורק לשעבר רודי ג'וליאני במהלך ראיון בלעדי לאתר החדשות Newsmax לבטח תעשה כן.

במהלך ראיון מצולם שנערך הערב עם Newsmax TV, התובע הראשי לשעבר של מדינת ניו יורק, ועורך דינו הנוכחי של הנשיא דונלד טראמפ, הודיע כי העביר את הכונן הקשיח של האנטר ביידן למשטרת מדינת דלאוור בשל תמונות פורנוגרפיות של קטינות ובשל הודעות טקסט בלתי הולמות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


באחת ההודעות, הבן הצעיר למשפחת ביידן נשמע מתוודה בפני אביו כי הוא מתקשר בשיחת וידאו עם נערה בת 14 כשהוא בעירום מלא בעודו מעשן סם מסוג קראק-קוקאין.

בהודעה נשמע חבר דירקטוריון בריזמה לשעבר, ובנו של המועמד הדמוקרטי לנשיאות מתוודה בפניו אביו כי "היא [הנערה] אמרה למטפל שלי שאני מתנהג בצורה שאינה הולמת מינית"

בנוסף, העיתונאי העצמאי ג'ון סולומון מדווח כי מפכ"ל משטרת ניו יורק לשעבר ברנרד קריק הצטרף לג'וליאני ברגע העברת צילומים פורנוגרפיים של קטינות והודעות הטקסט הללו למשטרת מחוז ניוקאסל שבמדינת דלוואר.

"סיפרתי להם פרטים נוספים על מה שנראה כמערכת יחסים מינית בלתי הולמת, והם אמרו לי כי הדבר ייחקר."

במקביל, גורמי אכיפת החוק בדלאוור מסרו כי החומרים שהגיש ג'וליאני הועברו למשרד המשפטים במדינה בעבור חקירה נוספת.

עם זאת, ג'וליאני עצמו לא נשמע מרוצה שכן כפי שחשף הניו יורק פוסט בשבוע שעבר "ל-FBI יש את החומרים הללו הרבה זמן, אך שום אינדיקציה לא קיימת כי הם עשו דבר כלשהו בנידון, אז יצרתי קשר עם המשטרה המקומית בדלוואר ואמרתי, 'מה אתם תעשו בעניין?'"

ההצהרה המפלילה ביותר שג'וליאני סיפק ביחס להשפעת ההתפתחות על הבחירות הייתה כי - "החומרים אשר מסרתי דווחו לג'ו ביידן. מה הוא עשה בנידון?"

אנו מזכירים לקוראינו כי כתבנו יאיר קליינבאום דיווח מוקדם יותר היום כי תכני המחשב הנייד של ביידן הצעיר כללו תצלום של זימון לחקירת FBI הנושא את חתימת הסוכן המיוחד וחוקר פורנוגרפיית הילדים ג'ושוע וילסון.

זהותו של סוכן ה-FBI ווילסון אושרה הן על ידי ה-Western Journal ועל ידי ה-Business Insider.

 

הזימון שקיבל האנטר ביידן בדצמבר 2019 מה-FBI

עתה לשאלות הקשות:

מדוע סוכן ה-FBI המוביל בנושאי פורנוגרפיית ילדים שהינו גם עורך דין במקצועו מעורב בתיק המחשב הנייד של האנטר ביידן?

ואולי השאלה הקשה והמטרידה מכל הינה, אם ישנו ידע על חומר פורנוגרפי ועדות לקשר מיני מצולם עם קטינה במחשב שהיה בידי הבולשת הפדרלית מזה למעלה משנה, מדוע ה-FBI זימן את אותו חוקר פורנוגרפיית ילדים בכיר להיפגש עם ביידן - ובכל זאת לא עשה דבר?.

תודה לערן איזק שסייע בהכנת הכתבה
0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE