הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם כריס פראט הוא "הכריס הכי גרוע בהוליווד"? מארק רופאלו ורוברט דאוני ג'וניור מתנגדים בתוקף
הענק הירוק ואיירון מן לא מוכנים לקבל את השונאים של פראט ברשתות החברתיות. הנוקמים ואשתו של השחקן התאחדו כדי להשתיק את המבקרים בטוויטר שהצביעו נגדו ולכלכו עליו

מארק רופאלו ורוברט דאוני ג'וניור מכסחים את השנאה שמכוונת לכריס פראט בטוויטר. השניים הגנו על חברם לאחר שהאינטרנט הכריז עליו בתור הכריס הכי גרוע מכל הכריסים המפורסמים בהוליווד. הדיון ארוך השנים הרים את ראשו מחדש במהלך סוף השבוע לאחר שהמפיקה איימי ברג הכריחה את המעריצים לעשות החלטה קשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אחד חייב ללכת", היא כתבה והעלתה תמונות של כריס אוונס, כריס פיין, כריס המסוורת' ופראט. "כריס פראט בחוץ, כריס מסינה בפנים לתקופת ניסיון של 16 חודשים", התלוצץ אחד המשתמשים. אחרים ביקרו את השקפותיו הפוליטיות של פראט.

 

 

רופאלו, שכיכב מול פראט בסרטי "הנוקמים", יצא להגנתו אל מול המבקרים. "חברים, כריס פראט הוא הבן אדם הכי אדיר שיש", כתב בטוויטר. "אני מכיר אותו אישית, ולפני שאתם מתחילים עם ההשמצות, תסתכלו על איך שהוא חי את חייו. הוא פשוט לא גלוי פוליטית ככלל".

רופאלו, שמגלם את דמותו של ה- האלק, הוסיף רפרנס לבחירות הנשיאותיות שמתקרבות בצעדי ענק, "זו הסחת דעת. בואו נתמקד במטרה, חברים. אנחנו כל כך קרובים".

 

 

דאוני ג'וניור גם הוא חש שהוא צריך לצאת להגנת חברו. "איזה עולם…'נקיי הכפיים' מיידים אבנים לעבר אחי, כריס פראט...נוצרי אמיתי שחי על פי עיקרון, מעולם לא הפגין דבר מלבד חיוביות והכרת תודה", כתב בחשבון האינסטגרם.

עוד הוסיף, "והוא התחתן לתוך משפחה שעושה מקום לשיח אזרחי ו- (עובדתית) מתעקשת על שירות כערך עליון". דאוני ג'וניור הצהיר שכל מי שיש לו "בעיה" עם פראט צריך "למחוק" את חשבונות המדיה החברתית שלו. הוא אף כתב, "שבו את הפגמים שלכם, תעבדו עליהם, אחר כך תחגגו את האנושיות שלכם".

 

 

אשתו של פראט ובתו של ארנולד שוורצנגר, ארנולד שוורצנגר, יצאה להגנתו של בעלה גם כן. בחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה, "יש מספיק מקום לאהוב את כל הבחורים האלה. אהבה היא מה שאנחנו צריכים ולא רשעות ובריונות. בואו ננסה את זה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE