הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכוכבת רוק לכוכבת קאנטרי? גוון סטפאני מציגה "אלבום חדש"
הכוכבת התארחה בתוכנית של ג'ימי קימל כשהיא לבושה בבגדי קאובוי כולל הכובע כמובן. המנחה הציג את "אלבומה החדש" של הזמרת אשר כולל בתוכו להיטים שלה מתקופת "נו דאוט" בגרסת הקאנטרי שלהם

גוון סטפאני מקבלת השראה מהחבר שלה, זמר הקאנטרי בלייק שלטון. במהלך הפרק האחרון של "The Tonight Show Starring Jimmy Fallon", סטפאני הצטרפה למנחה במערכון קצר שבו היא מחיה חלק מהשירים הכי מוכרים שלה בגרסת קאנטרי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במהלך הקליפ שאורכו כשתי דקות, פאלון משחק את דמותו של באק פינטו, אישר מכירות שמציע את אלבומה הדמיוני של הכוכבת- "Gwen's Gone Country". כדי לגלם את הדמות שם על עצמו פאלון פאה ארוכה וכובע בוקרים, מכנסי ג'ינס וחולצת מכופתרת בצבע אדום דהוי.

"האודי אני באק פינטו, אני כאן עם אלבום חדש שאני חושב שכולכם תתרגשו ממנו", אמר פאלון בתחילת הסרטון. "אתם מבינים, אם אתם כמוני, אתם אוהבים את הצליל המתוק של מוזיקת קאנטרי ביתית, אבל אם אתם גם כמוני, אתם אוהבים את מוסיקת הרוק של הסופרסטארית המולטי מוכשרת גוון סטפאני. הבעיה היא, שחייבים לבחור את זה או את זה".

 

 

אחר כך המשיך, "ובכן, לא עוד, הודות לאלבום החדש הזה, 'Gwen's Gone Country'", מכריז המנחה בעוד שהוא מחזיק את האלבום שבו נראית סטפאני עומדת במרכז של שדה בעוד שהיא לובשת כובע בוקרים וחליפה לבנה.

פאלון הפציר בכל מי "שאוהב סקא ופופ על פי דרכי הדרום", ללכת ולרכוש את האלבום החדש. בשלב הזה הקהל זוכה למספר טעימות מהאלבום הכוללות את גרסאות הקאנטרי לשירים- "Don't Speak", "Spiderwebs" ו-"Hollaback Girl".

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Grateful for moments like these � Performing #HappyAnywhere with @blakeshelton next week on the @ACMawards! Tune in September 16 on CBS ✨ gx #ACMawards

A post shared by Gwen Stefani (@gwenstefani) on

 

בסיום, פאלון חושף הפתעה נוספת, "זה מה שאני מדבר עליו. ומי שמזמין עכשיו, מקבל את אלבום הבונוס האקסקלוסיבי הזה: 'Blake Shelton Big Ska Country'", חושף קימל אלבום שבו נראה שלטון עם חצוצרה ביד ומוהוק ירוק על ראשו.

צפו בסרטון המלא:

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE