הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האנטר ביידן, השותף העסקי, אלפי אי-מיילים שדלפו, העברת התא בכלא, ודחיית השחרור, האם מקרה אפשטיין יחזור בשנית?
בוון קוני היה שותפו העסקי של האנטר ביידן, עתה לאחר שחש כי הופלל על לא עוול בכפו, בחר להדליף עשרות אלפי אי-מיילים לעיתונות, בינתיים הוא הועבר מאז לתא כלא אחר ושחרורו נדחה, משפחתו דואגת כי חייו נתונים בסכנה

ביום שלישי, מספר ימים לאחר שסיפק בוון קוני, שותפו העסקי לשעבר של האנטר ביידן, את התכתבויות האי-מייל בינו ובין האנטר לעיתונאי פיטר שוויצר מאתר החדשות Breitbart, סוכנים פדרליים החליטו להעביר את קוני לתא אחר על מנת ''להגן על חייו''.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קוני שהורשע בעבירות מרמה בשנת 2016, היה שותף ביחד עם האנטר ועם עוד שותף שלישי בשם דוון ארצ'ר, ובעוד ביידן יצא נקי, וארצ'ר עומד למשפט בימים אלה ממש - קוני ראה את עצמו כשעיר לעזאזל - ועתה הוא בחר לשחרר אי-מיילים שעלולים להפליל את משפחת ביידן - לכן כמובן העיתוי הנוכחי של העברת התא בבית הכלא אמור להדליק נורות אדומות.

הוא סיפק עד עתה לאנשי התקשורת הרשאה בכתב לגשת לחשבון ה-GMAIL שלו, ולפרסם את כל מה שימצאו לנכון מהמצבור בן 26,000 התכתובויות. חלקן אישיות ולא קשורות לשחיתות של ביידן, אך רבות מהן - כולל אלה שכבר פורסמו בכלי תקשורת אחרים - מדגימים את דפוס השחיתות מסביב למשפחת ביידן.

קוני הועבר מתאו שבבית הכלא באורגון ביום שלישי בסביבות שעה 11 - זמן מקומי, הוא גם הספיק באותו הבוקר לדבר עם משפחתו, שמסרה כי הוא נשמע מודאג.

"בוון חש כי הדברים השתנו מאז שהפרופיל התקשורתי של סיפורו החל לעלות" דיווח עיתונאי אשר דיבר עם משפחת קוני.

המשפחה הדגישה בפני העיתונאי כי הם "מודאגים ביותר עקב החשש שחשו בקולו של בוון באותה שעה, וכי יקבלו בברכה כל סימן שבוון נמצא במקום בטוח".

נכון לעתה לא ברור לאן הועבר קוני, או איזו רשות מחזיקה בו כעת.

רשות הכליאה הפדרלית, הכפופה למשרד המשפטים, השיבה לשאלות הרבות בנושא ב"אין תגובה". בעקבות הנחיות ההתגוננות מנגיף הקורונה, כל בקשה לראיין אסירים מסורבת. 

לדברי משפחת קוני "הוא [בוון] רוצה מאוד להביא שקיפות לכל הדברים שחשף והדליף לעיתונאים. זאת בהינתן שהיה אמור להשתחרר מהכלא בשבועות הקרובים, אך מועד שחרורו נדחה לאחרונה ללא הסבר, המניע שלו הוא לראות צדק נעשה ולהזהיר את האומה ממה שראה במו עיניו"

בשבוע שעבר, פורסם כי האנטר ביידן ושותפיו ארגנו פגישות רמות דרג בבית הלבן לאנשי עסקים בכירים המקושרים למפלגה הקומוניסטית הסינית. כולל, פגישות עם סגן הנשיא ג'ו ביידן בעצמו.

הודעות מייל אחרות מצביעות על מערכת יחסים עמוקה בין ביידן ובין אלנה בטורינה, גרושתו של ראש עיריית מוסקבה לשעבר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE