הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במשך 25 שנים החוקרים חיפשו אחר הרוצח של נערה בת 17 בטופנגה קניון: דגימת דנ"א סייעה לפתור את התעלומה
הפרשה הגיעה לסיומה די במקריות, לאחר שהחשוד ברצח נעצר בעיר בשנה שעברה בעקבות עבירה אחרת. הוא שוחרר ממעצר וברח מקליפורניה, אך לא לפני שנלקחה ממנו דגימת דנ"א. לאחר שנמצאה התאמה לדגימה שנאספה בזירת הרצח, שמו הופץ לרשויות החוק ברחבי ארצות הברית, ולפני כמה שבועות הוא נעצר בדאלאס

תושב טקסס נעצר בחשד לרצח המזעזע של נערה בת 17 באזור מאליבו לפני קרוב ל-25 שנים, ולאחר שדגימת דנ"א סייעה לאתר אותו, מוקדם יותר השבוע הוא הוסגר בחזרה ללוס אנג'לס כדי לעמוד לדין. כך הודיע הבוקר (רביעי) משרד השריף המקומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גלדיס אריאנו, שנרצחה ב-1996 (צילום: משרד השריף במחוז לוס אנג'לס)

 

גלדיס אריאנו בת ה-17 נרצחה ב-30 בינואר 1996, וגופתה נמצאה בנחל באזור טופנגה קניון, לא רחוק מהעיר מאליבו. במשרד השריף הסבירו שחוקר מקרי המוות במחוז קבע שהנערה משכונת בוייל הייטס "הותקפה מינית, עברה התעללות פיזית קשה ונחנקה למוות".

עוד הוסבר כי "ראיות נאספו בזירת הרצח, ופרופיל הדנ"א הוכנס למאגרים של המשטרה המקומית, המדינית ורשויות החוק הפדרליות. על אף החקירה היסודית שבוצעה, לא נמצאה התאמה לדגימת הדנ"א והתיק נותר פתוח במשך זמן רב".

 

 

החשוד במעשה, חוסה לואיס גרסיה בן ה-42, נעצר בחודש שעבר ע"י אנשי שירות המרשלים של ארה"ב, אולם התפנית בתיק נרשמה כבר בשנה שעברה. גרסיה נעצר בלוס אנג'לס בחשד לתקיפת בת זוגו, ונלקחה ממנו דגימת דנ"א. ככל הנראה, הוא הבין שדגימת הדנ"א תפליל אותו, ועל כן הוא ברח בחזרה לטקסס לאחר ששוחרר.

עם קבלת ההתאמה, במשטרה החלו לחפש אחריו, ולבסוף הרשויות הפדרליות איתרו אותו בצפון טקסס. הוא נעצר ב-29 בספטמבר, ופחות משבועיים לאחר מכן כבר הוסגר לקליפורניה. שלשום הוא הובא בפני שופט בשכונת ואן נייס, והוא צפוי לעמוד לדין בגין רצח ואונס של הנערה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE