הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוכל ניסיון חטיפה ורצח של ג'ו ביידן וקמלה האריס, "השדים באים בלילה, אני הולך לאנוס אותה ואת הסבא לשים במרתף"
תושב מרילנד בשנות ה-40 לחייו הודיע על כוונתו להתנקש בחיי המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן וסגניתו קמלה האריס, הוא נתפס בעדשת מצלמת אבטחה ביתית ונלקח למעצר, כעת מוגש כנגדו כתב אישום

תושב מרילנד הנסער מהמצב הפוליטי מואשם בידי הרשויות הפדרליות כי איים לחטוף את "סבא ביידן" כלשונו, ולאנוס את המועמדת לסגנות הסנאטור קמלה האריס - ולבסוף לרצוח את שניהם.

ג'יימס דייל ריד, בן 42, השאיר על פי החשד, מכתב המפרט את איומיו על דלת בית ובו שלטי קמפיין ביידן/האריס ב-4 באוקטובר, כך דיווח עיתון הבולטימור סאן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"יש לנו רשימת בתים וכתובות לפי שלטי הבחירות. אנחנו אלה עם הרובים המפחידים האלה, אנחנו אלה שלילדיך יש סיוטים עליהם. השדים באים בלילה", כתב ריד שנצפה במצלמת אבטחה ביתית בעודו מותיר את מכתב האיום ברצח.

כשתושאל על ידי המשטרה המקומית הודה ריד כי הוא זה אשר כתב את המכתב, כך עולה ממסמכי בית המשפט.

לתובעים בבית המשפט אמר כי הוא "נסער מהמצב הפוליטי" והסביר כי "זה קרה, בגלל האקלים הפוליטי".

התובע הראשי של מדינת מרילנד רוברט הור הודיע כי הוא מתייחס לאיומים מסוג זה "ברצינות רבה".

בהצהרה שסיפק לכלי התקשורת אמר כי "התנהלות כזו המאיימת על מועמדים, אזרחים, ועמיתים רק מערערת את הדמוקרטיה שלנו ואת העקרונות עליהם הוקמה אמריקה.  לא נסבול התנהלות מאיימת המבקשת להפחיד, להטריד או להניא את האמריקנים ממימוש זכותם להצביע", אמר בהצהרה.

האירוע מתרחש שבועות ספורים לאחר שאנשי ה-FBI סיכלו מזימה של מיליציה חמושה שביקשה לחטוף את מושל וירג'יניה, ראלף נורת'ם, ואת מושלת מישיגן, גרטשן וויטמיר.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE