הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוזרים לחינוך בכיתות: 'קדימה' ו-'אקדמיית פרסמן' קיבלו אישור לחדש את הלימודים בבתי הספר
מדובר בארבעת מוסדות הלימוד היחידים בלוס אנג'לס שקיבלו את האישור המיוחל, שלעת עתה יחול רק על הלומדים עד כיתה ב'. חברה בוועדת המפקחים שיבחה את ההחלטה, אך גם הביעה דאגה מכך ששלושה בתי ספר הינם פרטיים: "לא אופתע לראות אם בתי הספר הציבוריים יישארו מאחור"

ארבעה בתים ספר במחוז לוס אנג'לס, ביניהם "קדימה" (Kadima Day School) בווסט הילס ו"אקדמיית פרסמן" (Rabbi Jacob Pressman Academy) בלה סיינגה, קיבלו אישור להיפתח מחדש, אם כי רק עבור תלמידי הגן עד כיתה ב'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביה"ס קדימה בוואלי (צילום: גוגל מפות)

 

כזכור, כל בתי הספר במחוז נסגרו בשבועות הראשונים של המשבר, אך בתחילת החודש התאפשר למוסדות החינוך להגיש בקשה מיוחדת כדי להיפתח מחדש ולאפשר לתלמידים הצעירים ביותר לשוב לכיתות.

כדי לקבל את האישור המיוחל מצד הרשויות במחוז (כמו גם מהרשויות ברמת המדינה), על בתי הספר להוכיח שהם שנערכו לקבלת התלמידים בימי המשבר. כך למשל, עליהם לבצע בדיקות קורונה לתלמידים ולמורים, ולהציג בפני מחלקת הבריאות תוכנית להתמודדות עם התפרצות הנגיף בקרב התלמידים.

אל "קדימה" ו-"פרסמן" הצטרפו שני בתי ספר נוספים, "Holy Angels" בארקדיה ו-"Los Encinos" באנסינו.

שילה קוהל מוועדת המפקחים של מחוז לוס אנג'לס, בירכה על ההחלטה לאשר את פתיחת בתי הספר, אך גם הצביעה על העובדה ששלושה מתוכם הם מוסדות חינוך פרטיים כסיבה לדאגה: "ככל שנתקדם ויוענקו יותר אישורים לפתיחת הכיתות, לא אופתע לראות אם בתי הספר הציבוריים יישארו מאחור, שכן אין להם את המשאבים הנדרשים כדי לוודא שכל התלמידים ואנשי הצוות יישארו בריאים".

 

ארבעת בתי הספר שייפתחו מחדש (צילום: מחוז לוס אנג'לס)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE