הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניקי מינאג' משתפת תמונה ראשונה של הבן שלה
הראפרית הפכה לאם בפעם הראשונה בשבוע שעבר ועד כה שיתפה רק ברכות שקיבלה מחבריה לתעשייה. כעת היא מוכנה לשתף עם העוקבים באינסטגרם את התינוק המתוק שהביאה לעולם

ניקי מינאג' חגגה שנת נישואים ראשונה עם אבי בנה, קנת' פטי על ידי שיתוף ראשון של תמונה של בנה באינסטגרם. מינאג' כתבה, "יום נישואים שמח, אהובי". בתמונה אפשר לראות את רגלו הפצפונת של הבן של השניים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ניקי הודיעה על הלידה ב- 15 באוקטובר גם כן באינסטגרם. היא שיתפה פתקי ברכה שקיבלה מביונסה, קים קרדשיאן ואחרים. בתיאור הפוסט כתבה, "תודה לקווין בי, קים וקניה, ריקרדו טישי, וויני, קרול וכל מי ששלח איחולים חמים בזמן הזה". עוד הוסיפה, "אני כל כך אסירת תודה ומאוהבת בבן שלי. מאוהבת בטירוף. הוא הילד הקטן הכי אהוב עלי בכל העולם". זו הייתה הפעם הראשונה שבה שיתפה את מין התינוק.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happy Anniversary, my love ♥️

A post shared by Barbie (@nickiminaj) on

 

בתחילה עלו שמועות שמינאג' ילדה כבר בתחילת חודש אוקטובר. היא חלקה את החדשות על ההריון באינסטגרם בחודש יולי. היא ובעלה התחילו לצאת בשנת 2018. היא חשפה את העובדה שנישאו באמצעות פוסט באינסטגרם בדיוק לפני שנה. "אוניקה טניה מאראג'-פטי 10.21.19", כתבה ניקי.

 

 

בחודש יוני 2019, מינאג' הבהירה שחתונה בינה לבין קנת' בהחלט נמצאת בתכנון. היא חשפה שהם הוציאו רישיון נישואים במהלך פרק של "Queen Radio". "עשינו רישיון נישואים. אני חושבת שיש לי את מה ששאפתי אליו, פשוט אושר. זה היה כל כך קשה להגיע למקום שמח. עכשיו כשאני שם, אני לא רוצה לסכן את זה בשביל אף אחד או שום דבר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE