הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביונסה משיקה קולקציה חדשה ועוצרת נשימה עם אדידס
זו היא הקולקציה השנייה שלה בשיתוף עם מותג הספורט אשר נקראת כמו הקו הראשון- "Ivy Park x Adidas". אופנת הרחוב המרשימה שעיצבה קווין בי תגיע לחנויות בסוף החודש

אין כל ספק שהקולקציה החדשה של ביונסה עם ענקית הספורט אדידס תימכר בשניות ברגע שתנחת בחנויות. אתמול, עלו בעמודי המדיה החברתית של המותג של ביונסה, תמונות ראשונות מהקמפיין החדש. ביונסה מדגמנת כמובן את כל הבגדים ומיותר לציין שהיא נראית נפלא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

באיפור עשוי למעשי ושיער זהוב, ביונסה מציגה את העיצובים שיצרה אשר כוללים מכנסי ריצה מתרחבים, מכנסי רכיבה, בגדי ים, בגדי גוף, סווטשירטים ואפילו בלייזרים. את כל הלוקים איבזרה הכוכבת עם סניקרס של אדידס שנוצרו גם הם על ידה בשיתוף פעולה עם אדידס. עם זאת בחלק מהלוקים היא ויתרה על המראה האתלטי ובחרה דווקא בנעלי עקב עם רצועות שקופות שכמובן אינן נמנות עם פריטי הקולקציה.

 

 

בתיאור אחד הפוסטים כתוב, "DRIP 2 October 30 #ThisIsMyPark", מה שמאשר את התאריך שבו תצא הקולקציה, ה- 30 באוקטובר. הקו הראשון שיצא מתוך שיתוף הפעולה בין ביונסה לאדידס הגיע לחנויות בחודש ינואר של השנה. בקו הזה רוב הפריטים הגיעו בגוון אחיד של אדום כהה, אך הפעם מדובר בקולקציה הרבה יותר צבעונית שכוללת צבעים ססגוניים כמו צהוב נאון, ירוק איזמרגד, וכחול בהיר.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

DRIP 2 October 30

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 

בתחילה ביונסה הוציאה טיזר לקולקציה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלי, בו שיתפה לוח השראה דיגיטלי שרומז על האסתטיקה של הקולקציה. הסרטון מציג תמונות מלאות צבע של שדה גדול, יער, פסלי שנהב ותמונות תקריב של הדיווה עצמה עם אייליינר בצבע צהוב ליים. על גבי התמונות נכתב "This is my park".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE