הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"האמבטיה קטנה מידי": מקסוול מתנערת מטענות שפחת המין של אפשטיין בנוגע לסקס בשירותים עם הנסיך אנדרו
תמליל עדותה של מי שחשודה ששימשה כ"מאדאם" עבור המיליארדר המנוח מציג הכחשה גורפת לטענות וירג'יניה רוברטס וכינתה אותן כ"אבסורד ושקר ברור". תגובת מקסוול הגיעה בעקבות תביעת לשון הרע שהוגשה כנגדה בשנת 2015 על ידי רוברטס שכזכור מאשימה את הצמד כמי שהתעלל בה מינית והורה לה לקיים יחסי מין עם גברים נוספים  

גיליין מקסוול מסרה עדות לפני ארבע שנים, במהלכה היא אמרה שטענותיה של וירג'יניה רוברטס, לפיהן היא קיימה יחסי מין עם הנסיך אנדרו בתוך אמבטיה בביתה של מקסוול, "אינן יכולות להיות נכונות מכיוון שהאמבטיה קטנה מדי לכך", כך עולה מתמליל העדות שנחשף מוקדם יותר היום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התמונה של רוברטס עם מקסוול והנסיך אנדרו, שטוען שהיא מפוברקת

 

מקסוול התחמקה מהשאלה האם הנסיך ורוברטס קיימו יחסי מין באופן כללי, אך התעקשה שהם מעולם לא עשו זאת בביתה: "הסיפור המגוחך והאבסורד על מה שקרה בבית שלי זה שקר ברור", טענה מקסוול, "היא דיברה על מעשים שהתרחשו בשירותים שלי, אבל האמבטיה שלי קטנה מדי כדי לעשות בה דבר כלשהו".

בראיונות שקיימה עם מספר כלי תקשורת בארה"ב, רוברטס טענה שהיא והנסיך אנדרו קיימו יחסי מין, שהחלו בשירותים ועברו לאחר מכן לחדר השינה. הנסיך אנדרו לא הגיב לדיווחים, אך בעבר הוא הכחיש את הטענות וכלל טען שהוא אינו מכיר את רוברטס. על אף שישנה תמונה שבה נראים אנדרו, רוברטס ומקסוול, הנסיך טוען שזו תמונה מפוברקת.

למעשה, כבר לפני כחצי שנה, משרד התביעה הפדרלי בניו יורק הסביר שהנסיך אנדרו אינו מוכן לשתף פעולה עם חקירה פרשת ג'פרי אפשטיין.

 

הצגת כתב האישום נגד מקסוול, מוקדם יותר השנה (צילום: Getty Images)

 

תמליל העדות משנת 2016 הוא אחד מ-800 מסמכים רלוונטיים לחקירה, שמקסוול - שנעצרה בחשד שסייעה למיליארדר להתעלל מינית בקטינות - ניסתה למנוע את פרסומם.

למעשה, מאות המסמכים הם חלק מתביעת לשון הרע שהוגשה ב-2015 ע"י רוברטס, כנגד מקסוול. רוברטס, שכאמור טוענת שאפשטיין התעלל בה מינית, ושאפשטיין ומקסוול הורו לה לקיים יחסי מין עם גברים נוספים, הוגשה לאחר שמקסוול כינתה את רוברטס "שקרנית".

במשך יומיים שלמים, מקסוול התייצבה בחדר החקירות ביחד עם עורכי דינה של רוברטס, שם היא התחמקה משאלות רבות והכחישה שידעה שאפשטיין מקיים יחסי מין עם קטינות: "מעולם לא ראיתי מעשים פסולים כלשהם של ג'פרי עם קטינים", היא אמרה.

כאשר נשאל במפורש האם אפשטיין קיים יחסי מין עם קטינות, היא השיבה: "אני לא יכולה לענות בשמו, לא אענה על שאלות בנוגע ליחסי מין בהסכמה בין מבוגרים".

 

רוברטס מחוץ לבית המשפט בניו יורק

 

עם זאת, מקסוול הסבירה מדוע היא בחרה להישאר בקשר עם אפשטיין גם לאחר שהודה בקיום יחסי מין עם קטינות ב-2008: "אני אדם נאמן, וג'פרי התנהג אליי בצורה טובה כאשר אבא שלי הלך לעולמו. אני מאמינה בכך שצריכים להישאר לצד החברים גם בשעות הקשות ביותר, וסברתי שאני עושה מעשה מתחשב ונחמד".

מקסוול אף הודתה בכך שהיא סייעה לאפשטיין ב"ענייני כוח עבודה" בביתו, ושהיא קיבלה פחות מ-500 אלף דולר בתמורה לעבודתה: "עשיתי את זה מתוך התחשבות ומתוך ההבנה שמדובר באדם במצוקה".

עוד לפני שפורסם תמליל העדות, רבים סברו שב-800 העמודים יופיעו שמות אחרים שהיו מעורבים בפרשה, אך בפועל זה לא קרה, שכן פרטים מזהים הושחרו במסמכים. כאשר נשאלה על טיב היחסים בין אפשטיין לנשיא לשעבר קלינטון, מקסוול השיבה שהיא לא יכולה לענות על השאלות: "אני לא יכולה להתייחס לאופי היחסים ביניהם", היא אמרה.

כזכור, מוקדם יותר השנה מקסוול הואשמה בכך שסייעה לאפשטיין לפגוש קטינות, שעמן הוא קיים יחסי מין, ואף השתתפה בחלק מההתעללות המינית. היא אף מואשמת במסירת עדות שקר, על אף שהכחישה את המיוחס לה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE