הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אדל משוויצה במבטא האמריקאי שלה בפרומו של SNL
ביום שבת תופיע הזמרת על בימת התוכנית "Saturday Night Live", כמנחת הערב לשם שינוי ולא בתור האורחת המוזיקלית. מדובר בחזרה הראשונה שלה לאור הזרקורים לאחר מספר שנים שבהן שמרה על פרופיל נמוך

אדל יכולה לעשות הכל. הכוכבת, שלרוב ידועה בשל המוזיקה המעולה שלה, תופסת את תפקידה המנחה בתוכנית "Saturday Night Live" בפעם הראשונה. היא אפילו לא מגיעה על תקן כפול מאחר והאורחת המוזיקלית היא הזמרת H.E.R.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לכבוד המאורע, עלה בחשבון הטוויטר הרשמי של התוכנית טיזר שבו מופיעות השחקנית הקבועה בקאסט קייט מקינון, אדל ו- H.E.R. גם כן. שלושת הנשים הכריזו על עצמן בתור האורחת המוזיקלית. בחצי השני של הסרטון, קייט מנסה בכל כוחותיה לעשות מבטא בריטי כדי לחכות את אדל, אך הזמרת לא התרשמה מהמהלך והחזירה בחיקוי של מבטא אמריקאי.

 

 

"Oh my god, no worries girlfriend", אמרה אדל כשהיא נשמעת אמינה למדי. נקווה שאפילו נזכה למערכון שלם עם המבטא ביום שבת. SNL צילמו תמונה של אדל על הסט בזמן שהיא מתכוננת לקראת ההנחיה. הזמרת עצמה שיתפה בהתרגשות ענקית את הבשורות של ההשתתפות שלה בתוכנית.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 days to go ♥️

A post shared by Adele (@adele) on

 

"אלוהים אדיריםםםם אני כל כך מתרגשת מזה!! וגם ממש מבועתת!", כתבה אדל מתחת לפוסט שהעלתה באינסטגרם. "הופעת ההנחיה הראשונה שלי והיא ל- SNL מכל הדברים בעולם!!!! תמיד רציתי לעשות את זה לבד, כדי שאני אוכל להפשיל את השרוולים שלי ולזרוק את עצמי לגמרי לתוך זה, אבל הזמן אף פעם לא היה נכון. אבל אם אי פעם היה זמן כזה לכל אחד מאיתנו לקפוץ ראש לתוך המים העמוקים כשהעיניים שלנו עצומות ולקוות שיהיה טוב זה 2020, לא?"

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bloooooody hellllll I’m so excited about this!! And also absolutely terrified! My first ever hosting gig and for SNL of all things!!!! I’ve always wanted to do it as a stand alone moment, so that I could roll up my sleeves and fully throw myself into it, but the time has never been right. But if there was ever a time for any of us to jump head first into the deep end with our eyes closed and hope for the best it’s 2020 right? Itll be almost 12 years to the day that I first appeared on the show, during an election...which went on to break my career in America, so it feels full circle and I just couldn’t possibly say no! I am besides myself that H.E.R will be the musical guest!! I love her SO much I can’t wait to melt into a flaming hot mess when she performs, then confuse myself while I laugh my arse off in between it all. See you next week ♥️��

A post shared by Adele (@adele) on

 

אך זה לא הכל. אחר כך הוסיפה, "עברו כמעט 12 שנים בדיוק מאז שהופעתי בתוכנית, בזמן בחירות...מה שהביא לפריצה שלי באמריקה, אז זה מרגיש כמו סגירת מעגל ואני פשוט לא הייתי מסוגלת לומר לא!", שיתפה. "אני בכלל מאבדת את זה בגלל ש- H.E.R תהיה האורחת המוזיקלית!! אני אוהבת אותה כל כך שאני לא יכולה לחכות ללהפוך למטורפת בזמן שהיא תופיע, ואז אני אבלבל את עצמי בזמן שאני אצחק כמו מטומטמת בזמן התוכנית. נתראה בשבוע הבא".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE