הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסיוט של כל הורה: ניסיון לחטוף ילדים מחוץ למסעדה ובית דירות בלוס אנג'לס
במשטרה מחפשים אחר האישה, שתועדה בשתי תקריות שונות. בראשונה, מחוץ למסעדה בדרום העיר, היא ניסתה לטעון שמדובר בילד שלה, אך התערבות של עובר אורח מנעה את החטיפה. זמן קצר לאחר מכן היא ניסתה להוציא ילד כבן 5 מחצר ביתו

רשויות החוק בלוס אנג'לס עורכות חיפושים נרחבים אחר אישה החשודה בניסיון לחטוף לפחות שני ילדים קטנים במהלך הימים האחרונים, כך מסרה אמש (חמישי) המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניסיון החטיפה הראשון, מוקדם יותר השבוע בלוס אנג'לס (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

התקרית הראשונה אירעה ביום ראשון האחרון מחוץ למסעדה בשד' מנצ'סטר, כאשר החשודה ניגשה לנערה ואחיה בן השנה. לפי המשטרה, האישה "דרשה לקבל את הילד הקטן וטענה שמדובר בבנה". הנערה ההמומה ניסתה להתרחק מהאישה ולהגיע לרכבה, אולם החשודה עקבה אחריה ושוב ניסתה לחטוף את הילד.

"הנערה צעקה וגרמה לעובר אורח להתערב ולהרחיק את האישה. למרבה המזל, הוא היה שם די במקרה, והיינו רוצים לדבר גם איתו כדי להבין את האירוע במלואו", אמרו במשטרה.

 

 

 

זמן קצר לאחר מכן, האישה שוב ניסתה לחטוף ילד, הפעם מבית דירות סמוך. לפי המשטרה, היא נכנסה לחצר הבית וניסתה לשכנע ילד בן 5 לבוא עמה, אך הורי הילד הצליחו לסכל את החטיפה. "הילד הזה שיחק עם מספר קרובי משפחה ושכנים, ואחד הילדים הנוספים סיפר שהאישה עשתה לו פרצופים מצחיקים לפני שהושיטה יד ואמרה לו לבוא איתה".

האישה תוארה כבת 20 עד 35, ממוצא היספאני, שגובהה כ-1.7 מ' ומשקלה כ-60 ק"ג. יש לה שיער חום קצר, ובעת ניסיונות החטיפה היא לבשה חולצה לבנה, מכנס ירוק-בהיר ונעליים שחורות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE