הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביידן על תומכי טראמפ "טיפשים"
בעצרת בחירות בפנסילבניה, בניסיון למזער את נזקי העימות הנשיאותי הגיע ג'ו ביידן ולמול כמה מאות בודדים של תומכיו כינה את תומכי הנשיא כטיפשים, קמפיין טראמפ טרם הגיב לדברים

ג'ו ביידן נרגז התפרץ על קבוצת תומכי טראמפ שהגיעו להופעת קמפיין שלו בפנסילבניה.

"אנחנו לא עושים דברים כמו אותם טיפשים עם המיקרופונים, אותם חבר'ה של טראמפ", אמר לתומכיו שהגיעו עם כ-130 מכוניות לעצרת קטנה במכללה שבבאקס קאונטי ניוטאון.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביידן התייחס לעשרות מעריציו של הנשיא טראמפ,הנוהגים במשאיות טנדר ורכבי שטח עטופים בדגלי אמריקה וכרזות קמפיין, שפלשו לחניון סמוך - בטווח שמיעת המועמד - שצפרו ברכביהם וניסו לצעוק על רקע דבריו של המועמד הדמוקרטי.

ביידן דיבר במשך 25 דקות (זמן רב במונחי ביידן) במחוז המכריע הנמצא צפונית לפילדלפיה.

מחוז באקס הגדול הוא זה שבה הילרי קלינטון ניצחה בפחות מאחוז בשנת 2016 - ושאותה מקווים הדמוקרטים לנצח השנה בצורה מהדהדת יותר, בעזרת הפרברים.

לאחר העימות הלא כל כך מרשים של ביידן, שבו הודה כי יסגור את תעשיית הנפט האמריקני, הצהרה שהרחיקה תושבים רבים מפנסילבניה, נראה כי הקמפיין הדמוקרטי מבקש למזער נזקים.

סגן הנשיא לשעבר תקף את טראמפ כ"בחור היחיד שמישהו מאיתנו הכיר כנשיא שמרוויח כסף ממקורות זרים" אכן הפוסל במומו פוסל, שכן ביידן כלל לא התייחס לסקנדלים הקשורים במשפחתו שקיבלה כספים מסין, רוסי,ה ואוקראינה ולמחלוקת המתמשכות סביב בנו האנטר ולהסתבכויות העסקיות הזרות שלו.

נכון לעתה הקמפיין של טראמפ לא הגיב על הדברים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE