הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אנחנו נערכים לנורא מכל": חשש כבד בבוורלי הילס לקראת יום הבחירות - אזור רודיאו דרייב יסגר
העיר המטופחת חטפה מכה אנושה לאווירה השלווה בדמות התפרעויות אלימות שטלטלו את האזור היוקרתי. כעת הרשויות עושות את המיטב להיערך למציאות הזאת ביום הבחירות

בתקווה להימנע שוב ממאורעות הביזה והוונדליזם שהתרחשו במהלך הקיץ, העיר בוורלי הילס מתכננת לסגור את השדרה המפורסמת שלה 'רודיאו דרייב' ביום הבחירות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בתמונה: המהומות של החודשים האחרונים- שדרת רודיאו דרייב בבוורלי הילס, קליפורניה.

 

בוורלי הילס היא עיר במחוז לוס אנג'לס שבקליפורניה. מבחינה גאוגרפית בוורלי הילס מובלעת כשכונה בתוך העיר לוס אנג'לס, אך מבחינה אדמיניסטרטיבית היא עיר בפני עצמה במחוז לוס אנג'לס. העיר מונה כ-34,000 תושבים, בהם כוכבי קולנוע ומפיקים והיא מהווה סמל לעושר, העיר מכונה לפעמים על שם מספר המיקוד שלה; '90210'.

כל זאת השתנה בחודשים האחרונים ושינה את פניה של עיר המלאכים לוס אנג'לס, גל ההפגנות האלימות ברחבי ארצות הברית לא פסח גם עליה ואילו כעת מתכוננים הממונים ליום הבחירות שבוודאי יהיה טעון מאוד בהתחשב במתח הגואה בין 2 במחנות והדעות הפוליטיות, כמו כן האש מלובה בעקבות גל המאבק האפרו-אמריקאי כנגד אלימות משטרתית וגזענות.

 

בתמונות: מהומות האפרו-אמריקאים בעקבות מותו של ג'ורג פלוייד

 

"זו הייתה תקופה מפחידה", אמר טוד ג'ונסון, נשיא לשכת המסחר של בוורלי הילס בהקשר של המהומות במאי.

החדשות על הכוונה לסגור את השדרה המפורסמת עקב המצב, הוכרזו במהלך הפגישה ביום חמישי של המשטרה והרשות המקומית.

סגן מפקד המשטרה של בוורלי הילס מארק קופווד קורא לזה "סגירה קשה", ואמר כי המחלקה שלו עובדת על תוכנית לסגור את רודיאו דרייב הן לנהגים ובנוסף להולכי רגל, בין רחובות סנטה מוניקה לשדרות וילשייר במהלך ה-3 עד ה-4 בנובמבר .

"אז אנחנו הולכים להשתמש במחסומים מסוג מלט K-Rail, החסימה לא תאפשר כניסת רכבים או תנועה לאזור רודיאו דרייב".

 

שדרות רודאו דרייב בעיר בברלי הילס

 

חנויות קמעונאיות לאורך רודיאו אינן נדרשות להיסגר, אך הן מתבקשות לעשות זאת בהתנדבות. קופווד אמר שהמשטרה עדיין עובדת על תוכניות לעסקים כמו מרפאות שאולי יש להן חולים שקבעו תור .

בין מחאות ג'ורג' פלויד בסוף מאי ובתחילת יוני, בוורלי הילס הייתה אחת ממספר ערים באזור שנפגעו קשות על ידי בוזזים. הם בזזו והשחיתו עסקים והציתו חלק מהשריפות. האלימות אילצה את ראש עיריית לוס אנג'לס אריק גרסטי לקרוא למשמר הלאומי וגרמה לבוורלי הילס להטיל עוצר במשך מספר ימים.

 

 

קופווד הדגיש שהתוכניות עשויות להשתנות בזמן אמת בהתאם למידע החדש שהעירייה תקבל במהלך 11 הימים הקרובים.

"כל מה שאני אומר נתון לשינוי ודינמי, כי הרבה ממה שאנחנו עושים עם הפריסות שלנו הם מונחי מודיעין", הוא שיתף. "אנחנו מתכוננים לגרוע מכל, ואנחנו אף יכולים להסלים משם והלאה".

החל מה-31 באוקטובר, כל 135 השוטרים בבוורלי הילס יהיו בכוננות טקטית - 12 שעות בתפקיד, 12 שעות חופש - עד יום הבחירות. צוות ימ"מ מסנטה פאולה יבוא לגבות אותם ו-80 מאבטחים פרטיים, כולם יוצאי צבא או רשויות אכיפת החוק, יסיירו בעיר החל בליל כל הקדושים במאמץ להרתיע פעילות פלילית.

 

המיטב של שוטרי בוורלי הילס בפעולה

 

"אני אפילו מעז עכשיו לומר שאנחנו העיר הכי מוכנה בכל מדינת קליפורניה, ואולי האומה", הביע אמירה נועזת הסגן מקס סובין, ממשטרת בוורלי הילס.

מרכז פעולות החירום של העיר יופעל גם עם מועצת העיר המאשרת 4.8 מיליון דולר כדי לכסות את עלות תוכנית אבטחת הבחירות.

לדברי ג'ונסון, "אם אנשים רוצים לבוא ולהביע את דעתם, ולנצל את זכותם החוקית שמיוצגת בתיקון הראשון בחוקה, בהחלט לא ניקח את זה מהם. אבל כל מי שהולך להתפרע, ותאמינו לי שאם מישהו ינסה לעשות את זה עכשיו, אנחנו אפילו לא הולכים לתת לו להיכנס לרודיאו דרייב".

 

העיר בזמנים יפים ומוארים יותר

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE