הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיווח: שלדון אדלסון שוקל למכור את בתי המלון בלאס וגאס
זהות הרוכש הפוטנציאלי לא ברורה, אך לפי הדיווחים איש העסקים היהודי צפוי לדרוש שישה מיליארד דולר עבור שלושה נכסים: "ונישיאן" ו-"פאלאצו" בסטריפ, ומרכז הכנסים הסמוך

לאס וגאס סנדס, חברת בתי המלון והקזינו הנמצאת בבעלותו של המיליארדר היהודי שלדון אדלסון, שוקלת למכור את נכסיה בלאס וגאס, כך על פי הדיווחים באתר בלומברג.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock / רויטרס)

 

לפי הדיווח, אדלסון נמצא במו"מ מתקדם עם לפחות רוכש אחד, בנוגע למכירת בתי המלון "ונישיאן" ו-"פאלאצו" ומרכז הכנסים הסמוך "Sands Expo" עבור כשישה מיליארד דולר. זהות הרוכש הפוטנציאלי לא פורסמה.

רק בשבוע שעבר אדלסון אמר למשקיעים שתהליך ההתאוששות מהמשבר נמצא בעיצומו, והתפוסה בסופי השבוע הגיעה ל-70% בשבועות האחרונים. עם זאת, נשיא החברה, רוברט גולדשטיין, הזהיר שבכל זאת ישנם מכשולים נוספים שמונעים מקיומם של כנסים ואירועים גדולים נוספים שמושכים אליהם תיירים ואנשי עסקים רבים.

משבר הקורונה הסב פגיעה כלכלית קשה לכלל בתי המלון בעיר, ומוקדם יותר השנה החברה של אדלסון דיווחה על ירידה של 97% בהכנסות במהלך הרבעון השני. בין החודשים אפריל ויוני, לאס וגאס סנדס הרוויחה 98 מיליון דולר. אומנם לא מדובר בסכום מזערי, אך ניתן להבין את עוצמת הפגיעה באמצעות השוואה לתקופה המקבילה אשתקד, אז החברה דיווחה על רווח של 3.3 מיליארד דולר.

אם עסקת המכירה אכן תצא לפועל, החברה צפויה להתרכז בנכסיה בשוק האסייתי, לרבות במקאו וסינגפור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE