הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסתערים על הקלפיות: אמריקה להוטה להשפיע יותר מאי פעם
יותר מ-90 מיליון אמריקאים הצביעו בבחירות הכלליות עד כה והם מייצגים כ-66% - כמעט שני שלישים - מתוך יותר מ-136.5 מיליון פתקי הצבעה שהצביעו בבחירות לנשיאות ב-2016

העניינים באמת מתלהטים בארה"ב כאשר אנחנו רואים שיא היסטורי של נכונות להצביע בקלפיות ברחבי המדינה, זוהי אינדיקציה להלך הרוחות השורר אצל מצביעי שתי המפלגות הגדולות.

יותר מ-90 מיליון אמריקאים הצביעו עד כה, עם דד ליין של שלושה ימים עד יום הבחירות - כאשר רוב המדינות מדווחות על שיעור הצבעה מוקדם בבחירות 2020.

קולות אלה מייצגים כמעט 43% מהמצביעים הרשומים ברחבי המדינה, על פי סקר של פקידי בחירות בכל 50 המדינות ו-וושינגטון הבירה, אדיסון מחקר וקטליסט.

14 מדינות כבר ראו יותר ממחצית המצביעים הרשומים שלהן מצביעים לקראת ה-3 בנובמבר.

בכל רחבי המדינה יותר מ-90 מיליון פתקי הצבעה כבר הצביעו, מייצגים כ-66% - כמעט שני שלישים - מתוך יותר מ-136.5 מיליון פתקי הצבעה שהצביעו בבחירות לנשיאות ב-2016.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שיא של מצביעים בקלפי ברחבי האומה

 

בעוד ההצבעה לפני יום הבחירות עולה ברחבי המדינה על רקע מגפת נגיף הקורונה המתמשכת, מדינות רבות רואות שיעור שיא בהצבעה פנים אל פנים וזרם של פתקי הצבעה בדואר בהשוואה למחזור הקודם.

נכון ליום שישי, טקסס והוואי עלו על אחוזי ההצבעה הכוללים שלהן בבחירות הכלליות ב-2016.

35 מדינות בנוסף לוושינגטון הבירה חצו את ציוני המחצית שלהן לסך כל 2016 פתקי הצבעה, כולל 13 מתוך 16 המדינות המדורגות ביותר מבחינת הצבעה - טקסס, ג'ורג'יה, צפון קרוליינה, נבאדה, פלורידה, אריזונה, קולורדו, ויסקונסין, מיין, איווה, מישיגן, מינסוטה ונברסקה.

כמחצית מהקולות שכבר שולשלו בתיבות הקלפי במחזור זה מגיעים מאותן 16 מדינות מפתח, אשר ישחקו תפקיד מכריע בקביעת מי יזכה בנשיאות השנה.

חלק מהמידע על הבוחרים מגיע מ-מקטליסט, חברה המספקת נתונים, ניתוחים ושירותים אחרים לדמוקרטים, אקדמאים וארגוני תמיכה בנושאים ללא מטרות רווח, ומספקת תובנות לגבי מי מצביע לפני נובמבר.

 

רובים למכירה על המדפים ברשת וולמארט, הוסרו וכעת הוחזרו


אין ספק, לא משנה התוצאה של הבחירות שבוע הבא, היא לא תתקבל בהבנה אצל המחנה הפוליטי המפסיד וחלק מרמזים על מהומות שצפויות להתפרץ ברחובות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE