הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"למנוע מלקוחות לקיים יחסי מין זו פגיעה בחירות"
תביעה שהוגשה בנבאדה דורשת מהמושל להשוות את תנאי בתי הבושת לאלו של מכוני העיסוי אשר רשאים להיפתח: "עובדות בתעשייה המחזיקים ברישיון מטעם המדינה צריכות לקבל אישור להמשיך בעבודתן מהבית או במקומות פרטיים אחרים"

אליס ליטל, עובדת מין מנבאדה, הגישה בשבוע שעבר תביעה כנגד מושל המדינה, סטיב סיסולק, וזאת בעקבות סירובו לאפשר את פתיחתם של בתי הבושת במדינה בשל מגיפת הקורונה.

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

עד חודש מרץ האחרון, ליטל עבדה באופן חוקי בבית בושת "מונלייט באני ראנץ'" בקרסון סיטי, בירת המדינה. אולם בתי בושת נמנו בין העסקים השונים שנאלצו להיסגר כחלק מהמגבלות שהוטלו עם פרוץ המגיפה.

בתביעתה טוענת ליטל שההחלטה שלא לאפשר את פתיחתם של בתי הבושת אינה הגיונית, בייחוד לאור העובדה שעסקים כמו מכוני בריאות, מכוני קעקועים ומספרות כן פתוחים: "אם בתי בושת בנבאדה יכולים ליישר קו עם נהלי הבריאות כפי שעשו בתי עסק אחרים שבהם יש קירבה פיזית בין העובד ללקוח, אין שום סיבה שלא יקבלו את האישור לחזור לפעילות. אישור זה יעניק לגברת ליטל ועובדות חוקיות בתעשיית המין את האפשרות לחזור ולעבוד למען פרנסתן. אם נקבע שניתן לקבל מסאז', אז לקוחות גם יכולים לבקר בצורה בטוחה בבתי הבושת", נכתב בתביעה.

בכתב האישום אף מוצע פתרון אפשרי במידה שהמושל בכל זאת יתעקש שלא לאפשר את פתיחת בתי הבושת: "עובדות בתעשייה המחזיקים ברישיון מטעם המדינה צריכות לקבל אישור להמשיך בעבודתן מהבית או במקומות פרטיים אחרים, כל עוד זה נעשה בהתאם למגבלות הקיימות. זכותם של הלקוחות לקיים יחסי מין באופן פרטי, ולעצור את זה מהווה פגיעה בחירות שלהם. עובדות בתעשייה מקבלות רישיון מהמדינה".

ליטל אף תקפה את המושל, שלטענתה הורה לסגור את בתי הבושת "מכיוון שהם לא עסקים חשובים או מקובלים בעיניו, אך ההנחיה הזו נוגדת את החוקה של נבאדה. החופש לקיים יחסים אינטימיים במקום פרטי הם חירות יסודי בחוקה של מדינת נבאדה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE