הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרפובליקנים כבר חושבים קדימה: אלו המועמדים המובילים לזכות במועמדות המפלגה ב-2024
סקר של קבוצת מקלפלין המקורבת לנשיא טראמפ חושף כי 50% מעוניינים לראות את סגן הנשיא פנס או בנו של הנשיא, טראמפ ג'וניור, כמועמד המפלגה בעוד ארבע שנים. גם ניקי היילי וטד קרוז זוכים לתמיכה

טרם התקבלה הכרעה סופית בבחירות 2020, אך במפלגה הרפובליקנית כבר חושבים קדימה ובוחנים מי יהיה המועמד שיתמודד על הבית הלבן בעוד ארבע שנים. סקר שפורסם אמש מצביע על 2 מועמדים מובילים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ראוי להבהיר כי מדובר בסקר של קבוצת מקלפלין, ושני ראשי החברה משתייכים לקמפיין של הנשיא טראמפ. בנוסף, חשוב להסביר כי הסקר נעשה אחרי הבחירות, וסוגיית המועמד הרפובליקני ב-2024 היא רק אחת מהשאלות שנשאלו.

לפי הסקר, שני המועמדים המובילים לזכות במועמדות הרפובליקנית הם סגן הנשיא פנס (30%) ודונלד טראמפ ג'וניור (20%).

אחריהם ניצבים שגרירת ארצות הברית באו"ם לשעבר, ניקי היילי, עם 8%; הסנאטור טד קרוז (5%), והסנאטור מיט רומני (5%).

 

 

עוד הרשימה: הסנאטור ריקי רוביו (2%), מושל אוהיו לשעבר ג'ון קייסיק (2%), העיתונאי טאקר קרלסון (2%), מושל פלורידה רון דה-סנטיס (2%), הסנאטור ריק סקוט (1%), הסנאטור טים סקוט (1%), מושלת דרום דקוטה קריסטי נואם (1%) והסנאטור טום קוטון (1%).

כמובן שמוקדם מדי כדי לחשוב על כך, ואם ביידן אכן ייבחר לנשיאות, הרפובליקנים יתרכזו בשנתיים הקרובות בבחירות האמצע שייערכו ב-2022. אך ממצאי הסקר בכל זאת מעניינים, בייחוד העובדה שבנו של הנשיא טראמפ דורג במקום השני.

חלק גדול מהשמות ברשימה כבר התמודדו על הנשיאות: קייסיק עשה זאת בשנת 2000, קרוז ורוביו ב-2016 וכמובן גם מיט רומני, שהיה המועמד הרפובליקני ב-2012.

את הסקר המלא ניתן למצוא כאן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE