הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחשפו פרטים חדשים על תקרית הירי במלון "סירקוס סירקוס" בלאס וגאס
במשטרה סירבו למסור את שמו של החשוד מכיוון שמדובר בקטין מתחת לגיל 18, אך הוא בכל זאת יועמד לדין בגין ניסיון לרצח, תקיפה באמצעות נשק קטלני ועבירות נוספות. עוד נמסר כי מניין הפצועים באירוע עומד על 4

כ-72 שעות לאחר תקרית הירי שאירעה בסמוך לבית המלון והקזינו Circus Circus בחלקו הצפוני של הסטריפ בלאס וגאס, המשטרה המקומית פרסמה הבוקר פרטים נוספים על הפרשה החמורה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע מחוץ למלון, ביום שבת האחרון (צילום מתוך טוויטר)

 

תחילה דווח כי 3 בני אדם נורו ופונו לבית החולים במהלך האירוע, אולם כעת המשטרה חושפת כי סך קורבנות הירי עומד על 4 - כולם עדיין מאושפזים בבית החולים במצב בינוני, ולא נשקפת סכנה לחייהם.

בנוסף, המשטרה חשפה כי החשוד בירי הוא קטין (ומסיבה זו שמו לא הותר לפרסום), שברח מפארק השעשועים המקורה "Adventuredome" לחדרו במלון, שם נעצר כעבור דקות בודדות. הנער צפוי לעמוד לדין בגין ניסיון לרצח, תקיפה באמצעות נשק קטלני, ירי כלי נשק במקום סגור והחזקת כלי נשק ע"י קטין.

על אף שהמשטרה סבורה שמדובר באירוע אקראי שנבע מוויכוח בין שתי קבוצות של מבלים במקום, חקירת התיק הועברה ליחידה לחקירת כנופיות. עם זאת, במשטרה לא ציינו במפורש האם החשוד או הקורבנות השתייכו לכנופיה כלשהי.

בסרטון שהועלה לרשתות החברתיות ניתן לראות קטטה המונית, בה מעורבים גברים ונשים, כאשר בסופו ניתן לשמוע לפחות 3 יריות של אקדח:

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE