הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נטפליקס מחדשת את הסדרה "The Umbrella Academy" לעונה 3
רשת הסטרימינג מעניקה עונה נוספת של סדרת המדע הבדיוני המצליחה. בעונה יהיו 10 פרקים כמו בעונות הקודמות וכל כוכבי הסדרה האהובים יחזרו גם הם לסיבוב נוסף

בפעם האחרונה שראינו את האחים לבית משפחת הרגריבס, הם הצליחו סוף סוף להציל את העולם. בעוד שהעונה הראשונה נגמרה בכך שחבורת גיבורי העל בקושי הצליחו לחמוק ממוות, העונה השנייה הסתיימה בכך שהעולם שב על כנו והאחים חזרו לזמננו, בערך. המקום שהגיעו אליו אמנם נראה כמו הבית שלהם אבל הוא לא ממש כפי שהם זכרו אותו. נקווה שבעונה השלישית של הסדרה סימני השאלה מהעונה הקודמת יזכו למענה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מנהל הסדרה, סטיב בלקמן יחזור לתפקידו גם בעונה החדשה. גם יוצרי ספרי הקומיקס של "The Umbrella Academy", ג'ררד וויי וגבריאל בה גם הם ישתתפו בהפקה בתור מפיקים בפועל. מרבית מחברי הקאסט המקורי ישובו לגלם את הדמויות האייקוניות שיצרו: אלן פייג', טום הופר, דיוויד קסטנדה, אמי רייבר-למפמן, רוברט שיהאן, איידן גלאגר, ג'סטין ה. מין, ריטו אריה וקולם פיור. חלק מהשמות רומזים על מה שעשוי להתרחש בעונה השלישית.

 

 

בתחילת הסדרה סר רג'ינלד, אותו מגלם קולם פיור, מת, אך ילדיו המאומצים פגשו אותו בגרסה הצעירה שלו כאשר ביקרו בעבר בעונה השנייה. כשחזרו להווה בסוף העונה, הם מצאו אותו חי, כאילו שההתערבות שלהם בעבר שינתה את ציר הזמן ואפשרה לאביהם המאמץ להתחמק ממוות.

 

 

נראה שבן, אותם מגלם ג'סטין ה. מין, זכה גם הוא לגורל דומה. בעונה הראשונה גילו הצופים שהדמות של בן מתה בגיל צעיר, אך רוחו המשיכה ללוות את אחיו קלאוס. אך בן השתמש בכוחות רוח הרפאים האחרונים שלו כדי להציל את וניה, אותה מגלמת אלן פייג', מהשדים שלה. וכך, בן נעלם מעל פני האדם למקום שכולו טוב. אך עם חזרתם של האחים להווה, הם מגלים שבן חי וקיים, רק שהמראה שלו שונה למדי והאופי שלו לא כל כך נעים כפי שהיה.

 

 

לבסוף יש את דמותה של לילה, אותה מגלמת ריטו אריה, שמתגלה כאחת מאותם 43 ילדים בעלי כוחות על שנולדו באותו הזמן. הרגריבס לעומת זאת אימץ רק שבעה מאותם ילדים. לילה הגיבה לגילוי בחטיפת מזוודת זמן ונעלמה דרך פורטל לזמן לא ידוע. לפי הסיום של העונה השנייה נראה שהיא תחזור להיות חלק מהקאסט.

צילומי העונה השלישית של "The Umbrella Academy" יחלו בחודש פברואר, בטורונטו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE