הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"BU CLINICS זה הבית לכל אמריקאי וישראלי שחולם לעשות השתלת שיער"
בשנים האחרונות טורקיה הפכה למעצמה בתחום השתלות השיער ובשל כך מדובר ביעד נחשק בעבור כל מי שמעוניין לעבור את התהליך. BU CLINICS ידאגו לכל הצרכים שלכם: הטיפול האיכותי ביותר, נהג צמוד, מלונות יוקרתיים והחשוב מכל–ראש שקט ומלא שיער

כחמישים אחוזים מהגברים הישראלים מדווחים על נשירת שיער מסוימת בשלהי שנות ה-20 לחייהם. במשך שנים ניסו מדענים למצוא פתרונות רבים לבעיית ההתקרחות אצל גברים: שלל כדורים, משחות ומסרקים שחלקם עובדים אך רובם בעיקר לא. גם היום, קיימות עדיין השערות שונות לשאלה מה יוצר את השינוי ההורמונלי שמוביל לתחילת אובדן השיער אצל גברים. גנטיקה, אורח חיים לא בריא, מחסור באבץ או ב-B12. כמו גם, לחץ, עישון או צריכה מופרזת של סמים ואלכוהול; כל אלו הוכחו כמשפיעים על איכותן וצמיחתן של שערות ראשנו.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בשנים האחרונות פתרון השתלת שיער טבעית ביסס את מעמדו בקרב רופאים ומומחים רבים כטיפול המוצלח ביותר להתמודדות עם בעיית ההתקרחות. השתלת שיער הוא תהליך של סדרת טיפולים בהם נלקחות מהמטופל שערות מהחלק האחורי של ראשו, העורף או הזקן, ומושתלות אחת אחת בטיפול ארוך של מספר שעות על הקרקפת במקומות נטולי השיער.

בעוד שבישראל פספסו בגדול את תעשיית השתלות השיער (שהייתה זמינה בעיקר לידוענים ובעלי ממון שיכולו להרשות לעצמם להוציא עשרות אלפי שקלים). טורקיה השכנה הפכה למעצמה בהשתלות שיער ופתחה שעריה לגברים מכל רחבי העולם ביניהם ישראלים שעלו על טיסות על קו תל אביב–איסטנבול עם מטרה ברורה לחזור להיות שוב יפי הבלורית כדוגמת הצבר האולטימטיבי.

אז איך הפכה דווקא טורקיה למעצמת השתלת שיער שמגלגלת מיליארדי דולרים בשנה? ארז כהן- מנכ״ל חברת BU CLINICS האמריקאית להשתלות שיער וטיפולים קוסמטיים מסביר: ״הממשלה הטורקית זיהתה את הפוטנציאל של תעשיית השתלות השיער כבר מהתחלה, והיא סבסדה את כל נושא הקליניקות הרפואיות באיסטנבול ובשאר הערים. ההשקעות הובילו לפריחה אדירה בתחום ולתחרות בריאה שהביאה להתמקצעות גדולה ומחירים אטרקטיביים.״

כהן מספר שלמרות ההיצע הגדול והמחירים הזולים משמעותית מארצות הברית ומישראל, נוצרה גם בעיה. ״יש יותר מ-1000 קליניקות בטורקיה וכ- 800 מהן רק באיסטנבול. ראינו מקרים מזעזעים של חאפרים שפתחו קליניקות. אני מדבר איתך על ספרים טורקים שהבינו את הפוטנציאל לכסף גדול, עשו קורס מזורז של שבועיים להשתלת שיער והחלו לעבוד כטכנאי השתלות שיער. הם כמובן נותנים מחירים זולים מאוד וישראלים רבים נופלים בפח מפני שהם מחפשים לחסוך כסף.


חברת BU CLINICS על מגוון שרותיה דואגת לא רק להגן על הלקוחות בתחום השתלת השיער, אלא גם להביא ללקוחותיה את הרופאים הכי טובים בתחום ולהפוך את כל תהליך השתלת השיער לחוויה חיובית בסגנון טורקי אמריקאי.״


כהן, 33, נולד אומנם בשיקגו, אך גדל בירושלים ועשה שירות צבאי בארץ. בהמשך עבר להתגורר בתל אביב, סיים לימודי הנדסה אזרחית בטכניון בחיפה והחל קריירת בניה ונדל״ן באפריקה ובארצות הברית. כיום הוא חי על קו תל אביב לוס אנג׳לס, ויחד עם שותף מקומי מנהל את BU CLINICS האמריקאית.

 

ארז כהן- מנכ״ל חברת BU CLINICS

כהן: ״שמעתי על חברים שמאבדים שיער ומתמודדים ללא הצלחה במשך שנים עם ההתקרחות. בהמון שיחות אישיות הם גילו לי עד כמה ההתקרחות פוגעת בביטחון העצמי שלהם, וגם גורמת להם להיראות הרבה יותר מבוגרים ממה שהם. כולם שמעו על הפתרון המצוין לעשות השתלת שיער טבעית בטורקיה, אבל שמתי לב שחלקם חזרו מרוצים וחלקם ממש מאוכזבים. הנושא סיקרן אותי והתחלתי בעבודת מחקר מעמיקה בנושא שנמשכה למעלה משנתיים. המטרה הייתה לבחור בפינצטה את הרופאים הטובים בתחום ולסייע ללקוחות ישראלים ומכל רחבי העולם לעבור חווית השתלה שיער בטוחה ונעימה.

עברנו דרך 120 קליניקות ברחבי טורקיה. הקריטריונים לבחירת הקליניקות שעימם אנחנו עובדים היו בין היתר: התמחות ספציפית בהשתלת שיער, ניסיון טיפולי של 15 שנה לפחות, הסמכות; הרופאים בקליניקות הם חברים בארגונים המובילים בעולם וזוכי פרסים בינלאומיים. כמובן שבדקנו שהקליניקה היא קליניקה גדולה ופרטית ולא חדר שכור באיזה בית חולים כפי שאנחנו רואים בהמון מקומות בעולם. גם נושא השירות והאחריות מאוד חשוב לנו: הקליניקות שאנו עובדים איתם עומדות בסטנדרטים הכי גבוהים. כך, יצרנו פלטפורמה נוחה וחוויה אולטימטיבית״.

אוקי, אז מהיכן בעצם מתחילים?

״הלקוח משאיר פרטים באתר או מתקשר אלינו בקו הישיר שזמין 7/24 . שם יענו לו שורה של נציגי שירות מקצועיים שעברו הדרכה מפורטת ולמדו לעומק את כל נושא השתלות השיער. הלקוח יעבור שאלון רפואי קצר כדי שנוכל להבין אם יש לו איזה שהן מחלות רקע או בעיות רפואיות שיכולות למנוע ממנו לעבור בהצלחה את התהליך הרפואי. במידה והכל תקין נבקש ממנו לשלוח לנו 5 תמונות של הראש מזוויות שונות, אותן נעביר לקליניקות שלנו כדי שיוכלו לקבל אינדיקציה האם הלקוח מתאים להשתלה.

לאחר שהקליניקות חוזרות אלינו עם חוות דעת מקצועית אנחנו יכולים להעביר הצעת מחיר ללקוח. מכאן הלקוח יכול לסגור לעצמו איזו טיסה שיבחר. אנחנו כבר נדאג לו לכל שיזדקק: צוות שלנו יחכה לו בשדה התעופה וייקח אותו למלון יוקרתי וידאג לו להסעות לקליניקה ובחזרה ברכבים מפוארים. בעקבות המצב עם הקוביד-19 אנחנו מעבירים את כל הלקוחות שלנו בדיקת קורונה בזמן הנחיתה בטורקיה וגם לפני שהם עוזבים כדי לראות שהם בקו הבריאות ולא מסכנים את עצמם או אחרים. הקליניקות מלאות, אנשים מבינים שזו הזדמנות מעולה, דווקא בגלל הקורונה, לעשות עכשיו את הטיפול, לנצל את הזמן הרב שיש לנו בימים אלה בבית להחלמה לקראת היום שאחרי הקורונה".

כמה זמן עורכת סדרת הטיפולים?

״לרוב הלקוחות מגיעים לטורקיה לסוף שבוע או שלושה ימים. חלקם אפילו נשארים יותר זמן מפני שאיסטנבול זו עיר מדהימה ויש הרבה מה לעשות שם לטייל ולראות. אנשים מנצלים את התהליך הרפואי לטייל קצת ולכן אנחנו מסדרים ללקוחות מדריך צמוד שיראה להם את העיר ואת המקומות הכי מעניינים בעיר. יצרנו עבור הלקוחות גם חבילות נופש וספא כדי שיוכלו להנות, להירגע ובאמת להפוך את כל חווית ההשתלה הזו לכיף״.

 


האם תהליך ההשתלה כואב?

״תראה ב-2018 עשו בטורקיה למעלה מ-850 אלף השתלות מ-149 מדינות שונות. ברור שזה לא טיפול נעים, אבל זה גם לא בלתי נסבל. יש לך הרדמה מקומית או טשטוש כללי אם צריך. בסוף הטיפול הלקוחות שלנו מקבלים ערכה מיוחדת שמסייעת להחלמה עם שמפו מיוחד וגם 2 טיפולי PRP בשווי 600 יורו (כלולים במחיר), כל זאת כדי להבטיח את התוצאה הכי טובה וההחלמה המהירה ביותר.

כמובן שהקליניקה נותנת למטופלים אחריות לכל החיים. אבל בעקרון ההשתלה עוברת כמו שצריך בדרך כלל. הסיכוי לצורך בטיפול חוזר או תיקון הוא קטן ביותר. חשוב לזכור טורקיה היא אימפריה ואוטוריטה בתחום השתלות השיער.״

בוא נדבר מחירים. בארצות הברית וגם בישראל השתלת שיער זה עסק יקר?

״אנחנו מתגאים ביכולת שלנו לתת לאזרחים אמריקאים את הטיפול הטוב בעולם בחסכון של עד 80% ממחירי השוק בארצות הברית. המשמעות היא חסכון של כ-6,000 עד 10,000 דולר לטיפול השתלת שיער, וזה כולל טיסה לטורקיה ולינה. כך, הפכנו את הטיפול הזה לבר השגה.

הרבה אנשים שואלים אותי: ׳מה כל כך מיוחד ב- BU CLINICS?' ואני תמיד אומר להם: 'BU CLINICS זה הבית לכל אמריקאי שחולם לעשות השתלת שיער וטיפולים אסתטיים אחרים. איגדנו עבורכם: טיפול, מלונות ברמה הגבוהה ביותר באיסטנבול, נהג צמוד שמחכה ללקוח מרגע הנחיתה בטורקיה ועד ההמראה חזרה. אנחנו מלווים אתכם ונותנים לכם שירות אמריקאי- שרק אמריקאים יודעים לתת.'"

ואני מבין שאתם ממש יורדים לפרטים הכי קטנים

״בהחלט. אנחנו מבינים שטורקיה זה לא אמריקה. לכן יש צורך ליחס אישי וסיוע צמוד יותר. אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו בכל התהליך: לפני, במהלך ואחרי הטיסה; כל שאלה שעולה להם בראש: מה צריך להביא?, בקשות מיוחדות- מעזרה בהזמנת מסעדות בעיר ועד כמה טיפ נהוג לתת למלצר באיסטנבול.

חשוב לציין, בשירות שלנו הלקוחות לא צריכים להסתובב בטיסות או ברחבי איסטנבול עם אלפי דולרים בכיסים במזומן. הם יכולים בצורה הכי נוחה לשלם במשרדי החברה בארצות הברית ולהנות מראש שקט. כמו גם להביא איתם בני משפחה שילוו אותו בתהליך ולעשות חופשה משפחתית עם המחירים המיוחדים ללקוחות שלנו. גם לאחר הטיפול יש מערכת שלמה שעוקבת ומייעצת ללקוחות שלנו והכל כדי שיקבלו הכוונה ויעוץ מקסימליים ובעיקר שירגישו בטוחים.

ברמה האישית, אני באמת שואב סיפוק שלא יתואר מהפידבקים המדהימים של הלקוחות שלנו, שמודים לנו באופן אישי על כך ששיפרנו להם את איכות החיים.

לפרטים נוספים: 

משרדנו בארה"ב- 1800-6891985
משרדנו  בישראל - (וואטסאפ) 972-52-309-2022+

אתר החברה

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE