הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"בחיים אל תהמרו נגדי": הנשיא טראמפ מסביר - כך אנצח את הבחירות
הנשיא האמריקני מלא אנרגיה ונחוש לנצח, אלה הדברים שצריכים לקרות, נכון להרגע יש סימנים חיוביים מפנסילבניה ומג'ורג'יה, הנשיא צריך סימנים שכאלה מעוד 2 מדינות

הנשיא דואנלד טראמפ תיאר ביום חמישי את דרכו לניצחון בבחירות 2020, והראה נכונות לאתגר את המדינות המפתח בהן מוביל סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן. 

"לעולם אל תהמרו נגדי," אמר טראמפ, בראיון הראשון לאחר הבחירות עם כתב הוושינגטון אקזמינר, ביירון יורק.

ובעוד סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן, דמוקרטים, ואנשי תקשורת ממשיכים ללחוץ על הנשיא לוותר על הבחירות כדי לקיים מעבר מהיר של כוח, טראמפ ציין כי אינו מוכן להיעתר כל עוד נספרים קולות ומערערים עליהם בבית המשפט.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ראשית, טען טראמפ, הוא יכול לזכות בוויסקונסין, שם הקמפיין שלו תבע לספור את הבחירות מחדש, ועם חוקת המדינה המאפשרת ספירה מחדש מעניין מה יכול לקרות שם.

אריזונה, המשיך, תוכל להשיג עבורו 8,000 קולות אם הקמפיין יוכל לקבל ביקורת על ההצבעות במדינה זו.

ספירה חוזרת של הקולות בג'ורג'יה, עליה כבר הוחלט עשויה לזכותו גם בעוד 11,000 קולות.

"ספירה ידנית היא הטובה ביותר," אמר הנשיא, "לעשות סיבוב של המכונה לא אומר כלום. אתה מרים עשרה קולות. אבל כשאתה מחשיב ידנית - אני חושב שנזכה בג'ורג'יה".

טראמפ העריך שהוא זכה בצפון קרוליינה אך התבדח כי הדמוקרטים עשויים למצוא חבורה של קולות חדשים של ביידן מאזורים עירוניים כמו שרלוט.

לקמפיין יש מקרים משפטיים חזקים במישיגן ובפנסילבניה בהם משקיפי הקמפיין הרפובליקנים לא נכללו בתהליך הספירה.

במקביל טראמפ העריך שמיליוני קולות יכלו לעבור את תהליך הספירה מבלי שנספרו כדין.

"הם לא נתנו לצופים ולמשקיפים שלנו בקלפיות לצפות או להתבונן", אמר טראמפ, "זה דבר גדול. הם צריכים לזרוק את הקולות האלה שעברו במהלך אותם פרקי זמן בהם [משקפי טראמפ] לא היו שם".

בכדי להגיע לניצחון טראמפ צריך את ג'ורג'יה אשר ביידן ניצח בפער קטן מאוד (ושמאד ייתכן תלך לכיוונו), את וויסקונסין שגם בה הפער קטן מאוד, ואת פנסילבניה (שגם בה בית המשפט העליון העניק לו כבר מקדמה חשובה שבה קולות שלאחר ה-3 בנובמבר לא יספרו) , לצד אלה יצטרך הנשיא אחת משלושת המדינות הללו - אריזונה, נבדה, או מישיגן שבהן יבקש להשיג ספירה מחודשת וניצחון באחת מהן לצד האחרות יבטיח לו את הנשיאות ל-4 שנים נוספות. 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE