הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקן היהודי כוכב סרטי "מותק, הילדים התכווצו" הותקף באלימות ברחובות ניו יורק
האיש שהואשם בתקיפה אלימה של השחקן ריק מוראניס נלקח היום למעצר משטרתי

השחקן והקומיקאי בן ה-67 בדיוק חזר לבניין שלו באפר ווסט מהליכת בוקר ב-1 באוקטובר, כשהחשוד, מבלי לומר מילה, היכה לכאורה את מוראניס בראשו, והפיל אותו על הקרקע. משטרת ניו יורק אמרה שהתקיפה אירעה בסנטרל פארק ווסט ליד רחוב 70 בסביבות 7:30 בבוקר.

התוקף שזהותו לא הייתה ידועה קודם לכן והיה מבוקש על תקיפה נועזת נגד ריק מוראניס, כוכב "מותק, הילדים התכווצו",  נלקח היום למעצר, המשטרה אמרה שבת.

הקומיקאי היהודי קנדי, ריק מוראניס, השתתף בשורת סרטי קאלט בשנות ה-80 וה-90, בהם "חנות קטנה ומטריפה", "מכסחי השדים", "הפלינסטונס", "מותק, הילדים התכווצו" - ואז פרש מחיים ציבוריים וממשחק, ונעלם. במשך שנים הוא סירב לכל הצעת איחוד או קאמבק שנקרתה בדרכו, ורק לפני כחודש הסכים לחזור לחיים ציבוריים ולהשתתף בפרסומת ויראלית עבור חברת מובייל בבעלות השחקן ריאן ריינולדס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בתמונה מעל: השחקן בסרט הלהיט: ,מותק, הילדים התכווצו"



 לדבריו של רייאן הוא חש בר מזל כאשר הצליח לשכנע את מוראניס השחקן האהוב של שנות ה80 לחזור אל מול המצלמה לראשונה מזה שנים, ולהופיע יחד עם ראיין עצמו בפרסומת עבור החברה שלו.

גורמים רשמיים ממשטרת ניו יורק זיהו את החשוד ביום שבת כמרקיז ונטורה, שזוהה על ידי קצין המשטרה. פרטים נוספים של החשוד, לרבות ייצוג עו"ד, לא היו ידועים מיד.

 

התוקף, מרקיז ונטורה

 

מיד לאחר התקיפה, לפי משטרת ניו יורק, מורניס לקח את עצמו לבית החולים לפני שדיווח מאוחר יותר על התקרית למשטרה ברובע ה-20. הוא סבל מפציעות בראשו, בגבו ובירך, לאחר התקיפה האלימה חזר הביתה כדי להחלים.

"הוא בסדר אבל אסיר תודה על המחשבות ודברי הדאגה של כולם", אמר נציג של השחקן לאחר התקרית.

המשטרה פרסמה סרטון  של התקיפה בטוויטר, כמו גם תמונת מעקב מקרוב של החשוד, לבוש בשחור וחובש קפוצ'ון "אני אוהב את ניו יורק". משטרת ניו יורק כינתה את התקיפה "אקראית" ו"ללא התגרות".

 

הפרסומת מטעם ראיין ריינלודס שהחזירה את מוראניס לתודעה

 

בתפקידו בסרט "משפחת פלינסטון"

 

מוראניס: מתוך סרט הקאלט "חנות קטנה ומטריפה"

 

משטרת ניו יורק פרסמה תמונת מעקב של החשוד שהואשם באגרוף שחקן וקומיקאי ריק מורניס בתקיפה לפנות בוקר ליד סנטרל פארק ביום חמישי.

צוות חדש ל"תגובה מהירה לענייני קהילה" של משטרת ניו יורק ביקר את מורניס בביתו לאחר התקרית. הקבוצה החדשה שהוקמה בודקת קורבנות של פשעים בכל חמשת הרובעים, ומציעה סיוע.

בקבוצה אמרו שלמורניס יש בקשה אחת: "הוא רק רוצה שנתפוס את האיש הרע כדי שכל זה יעלם", מסר הבלש קאז דוטרי.

חלק טוענים שזה נעוץ אולי בגל אנטישמיות מתגבר ואחרים משערים שזה קשור לפרסום מחדש של השחקן בפרסומת המובייל הוויראלית שהופיע בה, אבל מקווים שלכאן או לכאן, הוא יישפט בהתאם על התקרית החמורה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE