הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ריאן ריינולד "בחיים לא" חשב שהוא יביא לעולם שלוש בנות עם בלייק לייבלי
השחקן הודה בראיון שהוא אמנם אוהב כל שנייה של האבהות לשלוש בנותיו: ג'יימס, אינז ובטי, אך מעולם לא תיאר לעצמו שיהיה אב לבנות בלבד. עוד סיפר ריינולדס על שגרת חיי המשפחה שלו עם אשתו השחקנית ובנותיהם

ריאן ריינולדס בן ה- 44, סיפר בראיון עם ילדיו של השחקן מריו לופז, ג'יה ודומיניק, על חוויית האבהות שלו. "אני אוהב להיות אבא לבנות", אמר ריינולדס. "יש לי שלוש בנות, משהו שבחיים לא הייתי מדמיין אפילו. אני מגיע ממשפחה של בנים. יש לי שלושה אחים גדולים. אני הצעיר ביותר בין ארבע בנים אז עבורי זה שיש לי שלוש בנות היה כזה מסע מטורף ואני אוהב כל שנייה ממנו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

השחקן יליד קנדה הוסיף שהוא מעריץ את אשתו, השחקנית בלייק לייבלי ושלוש בנותיו על הנחישות שלהן. "ברצינות, הן כמעט האנשים הכי עצמאיים שאני מכיר", אמר ריינולדס. "אם משהו נהיה משוגע או מפחיד בחיי, הן האנשים הראשונים שאני אשען עליהם בגלל שיש להן חוכמה ועוצמה והן רגועות תחת לחץ. יש להן אומץ תחת לחץ".

 

 

ריינולדס ולייבלי מנהלים לוחות זמנים עמוסים למדי, אך השניים תמיד שמים את בנותיהם בעדיפות ראשונה. "אני פשוט מנסה להיות הכי נוכח שאפשר", אמר. "אנחנו לא מתפצלים כאילו אני מצטלם לסרטים שלי ואשתי מצטלמת לסרטים ואנחנו מטיילים בכל העולם ואנחנו פשוט ביחד. אני חושב שהחלק הכי טוב בזה הוא שאנחנו באמת לא מבלים זמן רב בנפרד. אני זוכה לבלות הרבה זמן עם הבנות שלי".

 

 

ריינולדס ולייבלי חולקים יחד את שלוש בנותיהם: ג'יימס בת ה-5, אינז בת ה-4 ובטי בת השנה. השניים נישאו ב- 2012 לאחר שהכירו על סט הסרט "גרין לנטרן". בינואר, לייבלי סיפר איך שתי הבנות הגדולות מסתדרות עם לידת אחותן הקטנה.

 

 

"הגדולה שלי (גיי'מס), מאוד מתעניינת בתינוקת. האמצעית שלי, לא כל כך. נראה לנו שנשמור אותה", אמרה לייבלי במהלך ראיון בתוכנית האירוח של ג'ימי פאלון. "הבת האמצעית שלו פשוט שומרת ממנה מרחק. אמרתי לה, 'את הולכת ללמד אותה כל מה שהיא יודעת. את תלמדי אותה על ערים ועל השמיים ופרחים וסנטה קלאוס. כל מה שתרצי'. והיא אמרה לי, 'אה, לא אהבתי אותך, אבל עכשיו כן".

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE