הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קיאנו ריבס וקאסט הסרט "מטריקס 4" ערכו מסיבת סיום צילומים ענקית בניגוד להנחיות הקורונה
כמאתיים שחקנים ואנשי צוות הגיעו למסיבת סיום צילומי הסרט שנערכה בגרמניה. ההתקהלות נעשתה בניגוד להנחיות הקורונה באזור בו שהו ואף הוסוותה כיום צילום על מנת שהאירוע לא יתבטל

קיאנו ריבס וקאסט הסרט "מטריקס 4" חגגו את סיום הצילומים במסיבה ענקית על אף מגפת הקורונה שעדיין נמצאת בשיאה. לכאורה, המסיבה התקיימה במסווה של סצנת מסיבה שכביכול תהיה כלולה בסרט. על פי העיתון הגרמני "Bild", למפגש ניתן שם הקוד "Ice cream team event" והוא התקיים בסטודיו באבלסברג בפוטסדאם, גרמניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במקום נכחו כמאתיים בני אדם. על פי הדיווח הקבוצה נהנתה מתחנות קעקועים שהוקמו בתוך קרוואנים, מופע ריקוד ופירוטכניקה, דיג'יי ורחבת ריקודים, מספר ברים ותחנות סושי וקינוחים. בעיתון הגרמני פורסמו תמונות מתוך המאורע שמראות מתחם אירועים עמוס.

ריבס בן ה- 56 ובת זוגו, אלכסנדרה גרנט, נראו גם הם במסיבה, כמו גם במאיות הסרט לאנה ולילי וואשובסקי. אחד מאורחי המסיבה סיפר לעיתון "Bild" שננקטו אמצעי זהירות לפני האירוע. "האווירה הייתה נהדרת. הייתה בדיקת קורונה מהירה שכולם עשו מראש", סיפר. "כולם הגיעו עם מסכות, אך רבים לא לבשו אותם לאחר מכן".

 

 

יחד עם זאת, אותו אורח שהסכים להתראיין הוסיף: לא ניתנו הוראות בימוי כלשהן, לא היה לוח אקשן ואף אחד לא צילם". מסיבות עד 50 איש מותרות במחוזות ברלין וברנדנבורג, היכן שהאירוע התקיים. יש לדווח ולרשום את האירועים הללו. אורחים חייבים לציית להנחיות הריחוק החברתי וללבוש מסכות. העיתון הגרמני אישר עם דובר של פוטסדאם, שהעיר לא ידעה על קיומו של האירוע.

 

 

דוברת סטודיו באבלסברג, ביאנקה מקרוויץ סיפרה שהמפיקים טענו כי הם מצלמים "סצנת מסיבה, שצולמה במהלך הקיץ, וזה היה הקישור. הנחיות ההיגיינה התקיימו". עוד סיפרה שהמפיקים "שיבצו במודע את הסצנה רבת המשתתפים הזו ביום האחרון של הצילומים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE